Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg lurer på en liten ting... Har satt opp webserver, og har PHP-Nuke på. Adressen er * EDIT'et VEKK :D * Problemet er bare at IP'en min kommer opp, istedenfor DNS adressen, er det mulig å gjøre noe med dette? Endret 24. september 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Dette har vel egentlig fint lite med PHP-nuke å gjøre. Ta heller en titt innom DNS-instillinger på webserveren din, bl.a. PS: Hos meg løste problemet ditt seg idet jeg trykket på Refresh i browseren min. Problemet var ikke til stede i IE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har DNS fra DynDNS .... Men kan ikke finne noen innstillinger der Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 med dyndns får du ikke et reversibelt dns navn. hvis du tenker gjennom prosessen bak det å slå opp et domenenavn og det å slå opp en ip så blir det ganske innlysende. kjøp et ordentlig domemenavn og dette vil løse seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har bare ikke råd nå Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Koster 100 kroner liksom? Dessuten så kan du få gratis tilgang til dns, nameservere osv. på www.afraid.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå