ZeBuLoN@☂ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er det flere som har problemer med at "mushjulet" på logitech MX 700 ikke fungerer i noen spill? Jeg har dette problemet med spill som feks farcry og doom3. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er det flere som har problemer med at "mushjulet" på logitech MX 700 ikke fungerer i noen spill? Jeg har dette problemet med spill som feks farcry og doom3. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere? Installere drivere til musa? Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 det har jeg gjort.. Fint om noen som har samme mus kan svare om de har opplevd samme problem. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Ingen der ute som kan hjelpe meg med dette? Altså, problemet er at rullehjulet på musen ikke fungerer i spill som feks farcry og doom3.. Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ThoSan, jeg hadde det samme problemet en gang.... for meg hjalp det bare å innstallere drivere på nytt... om dette ikke fungerer foreslår jeg at du finner en gammel driver, eller ikke noen drivere i det hele tatt... jeg har selv spilt spill uten mus-drivere, og da fungerer musen som en helt vanlig... eneste ulempen da er at musen ikke kan bruke "spesialknappene", men om du ikke bruker dem i spill (noe jeg ALDRI gjør), så er det ikke noe farlig å kjøre mus uten drivere.... håper dette hjalp, MVH Arnulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå