Veritæs Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 "Fy faan, førr nåkka driit. Kæm i hælvette e de som har foinne opp dein herre førbainna mainnskjiten?!? Det går da pinade ikkje ant å hoille på å kuke med de herre i vekkesvis,.. Man har da førr faan ainner ting å gjære, einn å sette dær å fettle med dein satans musa. Kan du innst inni grønnskodde tykjeræva fortæll ka som e vitsen....KA??!!! Eg måtte bærre fådd tak i en av di dærre pærværse låghalte gakk-gakkan, så skulle eg vel rævkjørt dæm dit dæm høre heime. Seinn dæm på klappmysjakt i ishavet, førr svarte. Dær kann dæm konfigurere seg sjøl så langt opp i ræva at dæm aldri meire får drite. Og når dæm e færdi me de, så kan dæm formattere tanndgarden å la han tykje få ræstan. Skulle det endå finnes liv, så ska eg pærsonlig plugge og playe dæm så langt inn i det største rævhålle eg finn. Og då ska det lokte mannskjit av jævlan heilt te dæm daue. Faan steike innst inn i grønnskodde hælvete før satan. Heia Nord-Norge !!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Burde vel stå en bitteliten warn i topic Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Morro. Endret 21. august 2004 av hwknut Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Øhm... Er humoren dialekten eller er det noe jeg ikke kan se? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 vel, som jeg ser det er det både dialekten og banningen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) vel, som jeg ser det er det både dialekten og banningen. Ah. Endret 21. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 syns nå det var sinnsykt morsomt jeg.. :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Da skal du høre bestefar Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Æ e en ekte nordlæning, men ikke faen om æ banne så inni hælveta mye som handere tullpeisen. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Dær kann dæm konfigurere seg sjøl så langt opp i ræva at dæm aldri meire får drite. Der lo jeg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå