monstar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Utrolig billig!!, jeg kjøpte det på lefdal for 200kr. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 den eneste grunnen, med dette kjøpet er cs: source, ellers burde det blitt gitt ut som freeware. Nok et pr stunt det med at du får prøve cs:source, valve er gribber.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "Ukens tilbud" gjelder visst fortsatt Det ble vel en "hit" takket være denne tråden, så de holder det nok gående en stund til. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 "Ukens tilbud" gjelder visst fortsatt Det ble vel en "hit" takket være denne tråden, så de holder det nok gående en stund til. Hope so. Er vel det desidert billigste stedet man får tak i det. Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) hva skal eg egentlig gjøre etter eg har trykt kjøp??? Til kassen .... ? Hahaha, utrolig.. Har folk aldri handla på nettbutikk før eller? Hvis det er meg du sikter til så er du sadly mistaking. Hvis jeg er sadly mistaken betyr det at jeg beklageligvis har blitt misforstått, og det er ikke tilfelle her.. Poenget mitt er at det går an å bruke øya før du poster på forumet.. Endret 23. august 2004 av zimen Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 men så hadde det ikke vert noe forum vis ingen skulle få lov og stille spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis jeg er sadly mistaken betyr det at jeg beklageligvis har blitt misforstått, og det er ikke tilfelle her.. Poenget mitt er at det går an å bruke øya før du poster på forumet.. Det var da vitterlig ikke jeg som trengte hjelp! Hjalp ham bare jeg. Du er sikkert ikke gammel nok til å ha ditt eget Visa en gang. hmpf Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) *Kjøpe CS:CZ* Er det kun Betaen til CS:S man vil få, eller kan man laste ned hele CS:S også når det blir sluppet? ARGH, f**n da... Jeg har bare Visa Electron atm. Det funker visst ikke Endret 24. august 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) *Kjøpe CS:CZ* Er det kun Betaen til CS:S man vil få, eller kan man laste ned hele CS:S også når det blir sluppet? ARGH, f**n da... Jeg har bare Visa Electron atm. Det funker visst ikke Du er 18 ser jeg, da har du rett til å få "leet-Visa" som meg. Har du Sparebank 1 er det iallfall ikke noe problem. Går fort og koster ingenting. Edit: Fullstendig OT, men du skriver i profilen din: AMD Athlon 64 3200+ (1MB L2-cache, 2.2GHz) En AMD 64 med 2.2 GHz og 1 MB cache er 3400+. Endret 24. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) wh1te: Wops, den var gal ja Jeg har en 3200+ ClawHammer jeg. Altså 2.0GHz og 1 MB L2-Cache. Men anyway, pappa har leet-Visa, så saken er ordnet Spillet er på vei. Skal uansett og snart ta turen innom banken å få ordnet det selv. EDIT: Men som jeg sa, vil det bli mulig å laste ned hele CS:S gratis når det kommer, hvis man har kjøpt CS:CZ, eller gjelder dette bare betaen? Endret 24. august 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 wh1te: Wops, den var gal ja Jeg har en 3200+ ClawHammer jeg. Altså 2.0GHz og 1 MB L2-Cache. Men anyway, pappa har leet-Visa, så saken er ordnet Spillet er på vei. Skal uansett og snart ta turen innom banken å få ordnet det selv. EDIT: Men som jeg sa, vil det bli mulig å laste ned hele CS:S gratis når det kommer, hvis man har kjøpt CS:CZ, eller gjelder dette bare betaen? Så langt vi vet nå gjelder det betaen. Uansett, Erik fra Valve har sagt at de vil porte CZ om til source. Høres det ikke da litt logisk ut at de som allerede eier CZ vil få det gratis, eller bare kjøpe samme spillet på nytt fordi det har litt bedre grafikk? Uansett vil jeg tro at mesteparten her har tenkt seg Half-Life 2, og da vil du få CS: Source gratis med spillet. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Bah...betyr dette at jeg ikke kan spille vanlig CS på Steam med en CS:Condition Zero cd key som er på vei til postkassen min as we speek? Endret 25. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bah...betyr dette at jeg ikke kan spille vanlig CS på Steam med en CS:Condition Zero cd key som er på vei til postkassen min as we speek? jojo seff det følger med counter-strike 1.6! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bah...betyr dette at jeg ikke kan spille vanlig CS på Steam med en CS:Condition Zero cd key som er på vei til postkassen min as we speek? jojo seff det følger med counter-strike 1.6! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bah...betyr dette at jeg ikke kan spille vanlig CS på Steam med en CS:Condition Zero cd key som er på vei til postkassen min as we speek? jo, det funker Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 jojo seff det følger med counter-strike 1.6! jo, det funker Make up your darn minds people!!! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) "Ukens tilbud" gjelder visst fortsatt Det ble vel en "hit" takket være denne tråden, så de holder det nok gående en stund til. Siden cs er verdens mest populære onlinespill, synes jeg de godt kan tjene noen kroner. Prøv å regne på (antall timer/penger tjent) på alle som spiller det, så har ikke valve tjent noen ting. Personlig har jeg aldri (jeg gjentar aldri) brukt en krone på cs spillinga mi og jeg har spilt siden 6.0 beta. Cs - cz har jeg nesten runda og nå kjøpte jeg det også. Fordi valve fortjener det. Endret 27. august 2004 av Munch Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg har kjøpt cs - cz i butikken for 249. Og har seff prøvd betaen til source.. Men jeg kan spille cs:s og preloade med den cd keyn ik sant, når det kommer ut for fullt.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Ingen som kan bekrefte om det følger med en gyldig key til vanlig cs med i cz? Tenker da altså IKKE på cs:s. Har hørt at keyen som følger med cz har 25 tall fordelt på 5 "bokser", men den vanlige cs keyen har vel 13 tall fordelt på 3 bokser med 4-5-4. Altså feks 4534-76843-8459. Eller funker det allikevel å bruke cs keyen? LItt forvirret her Endret 28. august 2004 av Josten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå