Gå til innhold

Condition Zero til 89,- på Zailor.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle bestilt! Grunnen er min TOKE mor! som tror hun blir ruinert hvis hun skriver inn kortnummer og sånt  :wallbash:  :realmad:

Du får jo spillet i posten da med en faktura som bare er å betale selv. Portoen er jo rundt skarve 20,-.

Når man snart blir 17 år så skulle vel ikke det være noe problem :roll: ?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Skulle bestilt! Grunnen er min TOKE mor! som tror hun blir ruinert hvis hun skriver inn kortnummer og sånt  :wallbash:  :realmad:

Du får jo spillet i posten da med en faktura som bare er å betale selv. Portoen er jo rundt skarve 20,-.

NEI? Det så jeg ikke! Hvordan da?

Endret av Sveinung
Lenke til kommentar
Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l?

Ja.

Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke :)

Hvordan gjør jeg det da? Når jeg skal bestille får står det at jeg må skrive kortnummer o.l.!

Endret av Sveinung
Lenke til kommentar

Ja.

Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke :)

Hvordan gjør jeg det da? Når jeg skal bestille får står det at jeg må skrive kortnummer o.l.!

ser heller ingen vei utenom å betale med kort :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja.

Det skulle jeg også likt å vite.

Lenke til kommentar

Ja.

Det skulle jeg også likt å vite.

Så latterlig.

Verken Gamesmix, CDON, DVDstrax osv, driver med forskuddsbetaling eller oppkrav om man ikke ønsker det.

Lenke til kommentar

tror jammen jeg må bestille(få pappa til å fyre inn kontonummeret sitt)

Hva er CZ egentlig? kan man også spille gamle Counter Strike med det.

Mistet min Counter-Strike cd-key for en stund siden og har ikke brydd meg så mye om CS siden da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...