Windoge Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Til de som vil spille CS Source Beta, eller bare CZ, så råder jeg dere til å kjøpe det her mens det ennå er tilbud: http://www.zailor.no/spill/spillvisinfo.asp?VareId=75526 Pris: 89,- Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det var _billig_ Det er knallbillig, spesielt med tanke på at man får spille CS Source Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Skulle bestilt! Grunnen er min TOKE mor! som tror hun blir ruinert hvis hun skriver inn kortnummer og sånt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Skulle bestilt! Grunnen er min TOKE mor! som tror hun blir ruinert hvis hun skriver inn kortnummer og sånt Du får jo spillet i posten da med en faktura som bare er å betale selv. Portoen er jo rundt skarve 20,-. Når man snart blir 17 år så skulle vel ikke det være noe problem ? Endret 21. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Skulle bestilt! Grunnen er min TOKE mor! som tror hun blir ruinert hvis hun skriver inn kortnummer og sånt Du får jo spillet i posten da med en faktura som bare er å betale selv. Portoen er jo rundt skarve 20,-. NEI? Det så jeg ikke! Hvordan da? Endret 16. oktober 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Skulle bestilt! Grunnen er min TOKE mor! som tror hun blir ruinert hvis hun skriver inn kortnummer og sånt Lol, bia Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Men uansett. Helt klart verdt å si: Løp å kjøp Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l? Ja. Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Veldig billig. Bra for de som ikke har det, og har lyst på det! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Sikker på dette ikke er feilprising da? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l? Ja. Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke Hvordan gjør jeg det da? Når jeg skal bestille får står det at jeg må skrive kortnummer o.l.! Endret 16. oktober 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l? Ja. Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke Hvordan gjør jeg det da? Når jeg skal bestille får står det at jeg må skrive kortnummer o.l.! ser heller ingen vei utenom å betale med kort Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l? Ja. Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke Hvordan gjør jeg det da? Når jeg skal bestille får står det at jeg må skrive kortnummer o.l.! Det skulle jeg også likt å vite. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan bestiller jeg uten og bruke visa o.l? Ja. Du får spillet rett i postkassa de med en faktura du betaler via en bank/telefon/nettbank. Verre er det ikke Hvordan gjør jeg det da? Når jeg skal bestille får står det at jeg må skrive kortnummer o.l.! Det skulle jeg også likt å vite. Så latterlig. Verken Gamesmix, CDON, DVDstrax osv, driver med forskuddsbetaling eller oppkrav om man ikke ønsker det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 noen som har kjøpt eller?? er portoen bare 20 kr? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 tror jammen jeg må bestille(få pappa til å fyre inn kontonummeret sitt) Hva er CZ egentlig? kan man også spille gamle Counter Strike med det. Mistet min Counter-Strike cd-key for en stund siden og har ikke brydd meg så mye om CS siden da... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 noen som har kjøpt eller?? er portoen bare 20 kr? Kjøpte det for ikke så lenge siden for 250,- Men på forskuddsbetaling, uten postoppkravsgebyr ser jeg nesten ikke noe annet mer realistisk en rundt 20,- porto. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Damn, dette skulle jeg sett for et par dager siden. Kjøpte det via Steam jeg. Uansett ikke så mye, 200,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå