SnoelK Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hei alle problemløsere der ute! Jeg kunne trenge litt tips i mitt valg av bredbånd. Saken er den at jeg kan velge mellom telenor online adsl og et slags trådløst internett. Begge alternativene har omtrent samme hastighet på papiret, men den trådløse varianten har sperre på alle per-to-per program og 5 gb kvote i måneden, pluss at den kan gå tregt i perioder (venners erfaring). Jeg har selv ingen erfaring med adsl, så jeg lurer på om det er et bedre alternativ. -Snoelk Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Høres ut som om at du burde gå for ADSL der ja... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Høres ut som om du har besvart ditt eget spørsmål. Om du kan få Telenor, så kan du sikkert få Bluecom også. Gode erfaringer med de! Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Du har jo egentlig allerede svart på ditt eget spørsmål om hva som er best, men jeg må få legge til at vi alle må ta utgangspunkt i å sky alle internettleverandører med diverse sperrer som pesten. Føler at den eneste måten å unngå å få samme tilstander som i f.eks. Australia med 10mbit linjer og 1GB cap (sperre) er at ingen finner på å bestille dette. Se f.eks på Telenor. De mista så mange kunder med en gang de satte grenser på hva som var tillatt å laste ned at de sluttet rimelig fort med dette for å ikke miste alle kundene sine til Nextgentel og andre leverandører som ikke drev med slik dritt. Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det må jeg si altså.. Rask respons! Skal sjekke ut bluecom. Dere hadde vel rett med at jeg svarte mitt eget spørsmål. Hadde vel egentlig mest lyst på adsl i utgangspunktet. Hehe... Takker og bukker alle sammen. -Snoelk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå