B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 på pcen nede har lokal tilkopling plutselig forsvunnet så jeg ikke kommer på nettet (adsl), har prøvd å søke etter ny maskinvare og å legge til nettverkskortet på nytt osv.. men ingen ting hjelper. så stilte jeg pcen tilbake i tid (7 dager for sikkerhetsskyld) men det nyttet heller ikke. må jeg formatere eller er det en annen utvei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 prøv systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kortet som har tatt kvelden? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) hm.. kan jo prøve å ta det ut også sette det inn igjen da.. systemgjenoppretting funket ikke.. Endret 22. august 2004 av datating Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Eventuelt prøve med et annet kort hvis du har mulighet til det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Eventuelt prøve med et annet kort hvis du har mulighet til det. ja, har muligheten, men tror ikke jeg gidder det. da må jeg ta ut nettverkskortet av denna pcen og sånn.. så mye mas, men hvis kortet er defekt, da lyser vel ikke leds'a bakpå kortet heller da? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Eventuelt prøve med et annet kort hvis du har mulighet til det. ja, har muligheten, men tror ikke jeg gidder det. da må jeg ta ut nettverkskortet av denna pcen og sånn.. så mye mas, men hvis kortet er defekt, da lyser vel ikke leds'a bakpå kortet heller da? Når det ene kortet på proxyen gikk for en stund siden så tror jeg faktisk ledsa lyste Hadde forsøkt med et annet kort. Finner hvertfall ut om det er no galt med det kortet du har. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 ok, skal prøve med et annet i morra da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå