Luske_Ludvig Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Trenger et program som lagrer webkamera bilder. Trenger også et program som setter sammen bildene til en film. Helst skulle jeg hatt et program som gjorde begge deler. Noen andre som har laget noe sånt? Har laget etpar slike filmer. Her en en demo. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg bruker MEncoder, - men er ikke sikker på om den har Video-inn støtte for Windows.... Funker uansett bra med V4L (Video For Linux). MEncoder kan iallfall gjøre nr.2 på Windows... -- Du finner ant. andre programmer til å gjøre dette som er mer rettet mot Windows og deres brukere ellers... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Finn software for den camen du har. Der er det nok noen capture programmer som er gunstige. Eller bruk den i Xp ( hvis du har det ). Min datamaskin - >Webcamera Navn. Hvis du skal sette de sammen så burde du bruke Ulead Gif animator. Den er egentlig til banners osv, men funker ålreit til sånne korte snutter av webcamshots. Mn er det ikke bedre om du tar video av det som skjer på cam? enn å ta bilde for bilde. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det er ikke mitt webcamera som jeg skal fange bildene fra, men andre webcameraer. Som disse på bt.no sine. Ellers, tusen takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå