El-Hadji Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 En kompis har en 60 gb seagate hdd, og sliter med en del problemer for øyeblikket. Pcen spontanrebooter minst 2 ganger i timen og hvis vi starter defragmentering starter pcen på nytt, hvis vi tar chkdsk kommer det melding at han ikke får full tilgang på disken elns, og når jeg kjørte seatools for ham, fikk jeg ingen fysiske feil, men "Fatal Error" i filsystemet og oppfordring om å kjøre defrag eller chkdsk. Har også prøvd å formatere. Noen ideer? Er hele disken kaputt eller er det noe annet? Han har abit nf7-s, xp2500+, 1024 twinmos ram. Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvilket filsystem? fat32 eller ? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ntfs, selvfølgelig Ingen som har noen andre idèer? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ntfs, selvfølgelig Ingen som har noen andre idèer? hvorfor "selfølgelig" ntfs? jeg har fat32 trodde det var bra jeg Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 javel, ok da, ikke selvfølgelig, men jeg har enda ikke komt borti noen som bruker fat32 på winxp... Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 det har jeg. alle i huset her bruker Fat32 på XP tror jeg og jeg mener å huske at min pc også ble levert med FAT32 på Xp partisjonen når jeg fikk den. men jeg skifta jo selvfølgelig både OS og Filstysem da. feilene tyder vel på at harddisken begynner å ta kvelden snart. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 samme det da, men det har lite med problemet å gjøre. Får ta å snakke med butikken, hvis det ikke er noen andre som har noen glupe innegg.. Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har fått likedan feilmelding engang. Greide å løse det ved å slette partisjonen(e)og deretter sette opp harddisken på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå