Demogorgon Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 hvor i den mørkestes navn blir det av oppdatering i hjemmelaget vannkjøling del 3 og projekt ox? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 jeg etterlyser DEG CannoliBoy! Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Ja, det hadde vært fint med en oppgradering i prosjekt OX... Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Ja, vet dere hva. Det var den beste artikkelen dere har hatt, så dere burde prioritere den litt mer. Har sett frem til den, og den alene altfor lenge allerede... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Tjena! Hjemmelaget vannkjøling er dessverre lagt på is en stund av forskjellige grunner. OX er derimot i full gang, om enn ikke så kjapt. Dritten er nemlig det at tiden mildt sagt ikke strekker til for tida, og OX blir dessverre noe nedprioritert. Det går likevel noe framover - jeg har nettopp fått tak i fem kilo kobber og en halvmeters radiator til vannkjølinga. Som dere kanskje har fått med dere vil også hardwaren bli byttet ut. Dual-kortet er så lite overklokkingsvillig at det ikke er morsomt i det hele tatt. Derfor vil den verste overklokkinga vente til T-Bred er på banen, sammen med heller hyggelige komponenter ellers. Bl.a. 344W peltier på prosessoren. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 02:11, CannoliBoy skrev:Tjena!Bl.a. 344W peltier på prosessoren. Tør jeg spørre hvor du får kjøpt en 344W peltier? (jeg vil også ha en ) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: CannoliBoy skrev (2002-05-04 02:11):...jeg har nettopp fått tak i fem kilo kobber og en halvmeters radiator til vannkjølinga...den verste overklokkinga vente til T-Bred er på banen...ellers. Bl.a. 344W peltier på prosessoren. WOW! Jeg gleder meg :smile: Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 02:11, CannoliBoy skrev:Tjena!Hjemmelaget vannkjøling er dessverre lagt på is en stund av forskjellige grunner. OX er derimot i full gang, om enn ikke så kjapt. Dritten er nemlig det at tiden mildt sagt ikke strekker til for tida, og OX blir dessverre noe nedprioritert.Det går likevel noe framover - jeg har nettopp fått tak i fem kilo kobber og en halvmeters radiator til vannkjølinga. Som dere kanskje har fått med dere vil også hardwaren bli byttet ut. Dual-kortet er så lite overklokkingsvillig at det ikke er morsomt i det hele tatt. Derfor vil den verste overklokkinga vente til T-Bred er på banen, sammen med heller hyggelige komponenter ellers. Bl.a. 344W peltier på prosessoren. Greit de... men et sånt pelt element drar noe helt jævl-i med strømm... (Amper altså) så hvordan skal dere skaffe nokk... er vanskelig nokk og få tak i til 226w uten og måtte selge hus og bil + rane en bank..... :smile: :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 ikke selg hus og bil, bruk heller bilen til og reise til bank nr to og tre. da burde du ha gryn nok til allt. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: minimum payne skrev (2002-05-05 19:42):ikke selg hus og bil, bruk heller bilen til og reise til bank nr to og tre. da burde du ha gryn nok til allt. Men kan man kjøpe seg tid? Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 vel, kunne du kanskje lage en oppdatering på hva som har skjedd, CannoliBoy? Har lyst til å se noen bilder fra detta kobberet og slikt. Kunne vært oppfriskende å se at noe har skjedd :smile: . Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har lagt inn en kommentar på Project OX-tråden under "Diskuter artikler". Det er liksågreit å samle alt der, så jeg stenger denne tråden. Fortsett gjerne diskusjonen og utskjellingen av meg der :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg