loveland Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Fant for et par dager siden er fyr som hadde skrevet et innlegg med full guide i hvordan man konverterer f.eks. JPEG filer til 3gp så man kan se de på k700.. Lastet ned programmet- men har nå lett 2 dager (nesten ikke overdrevet) i strekk uten å finne innlegget igjen!! Sinnsykt irr!!!!! Hvis noen vet hvor den ligger- kan de linke til den? *fortsetter å lete* Endret 21. august 2004 av loveland Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ikke for å være frekk eller noe sånt(du har sikkert bare skrevet feil), men hvorfor i allverden skal du gjøre om .jpeg til .3gp?? Jpeg er bilde-format, og 3gp er film-format. Din k700 kan nok vise både jpeg-bilder og 3gp-filmer. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Sorry! er vel MPEG jeg mente- eller...? Ble overlykkelig da jeg så at noen hadde svart og så var det en feil! Kjipt Uansett hvis noen finner posten jeg snakker om- ta kontakt... takker! Lenke til kommentar
loveland Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Guide: Vanlige filmer til 3gp med mpegable for k700 Ikke den samme linken men jeg tror den gjør nytten- hvis noen er interessert... to søk på Google..hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå