fiskfisk Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Verdens mest populære nettspill, Counter-Strike, er endelig tilbake i ny, oppusset form. Vi har tatt en nærmere titt på akkurat hva Counter-Strike kan by på når det kjører på Half-Life 2-motoren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Verdens mest populære nettspill, Counter-Strike, er endelig tilbake i ny, oppusset form. Si meg, er det ikke Starcraft som er det mest populære nettspillet da? Men Source kan være det som får meg til å spille CS, men bare litt, det får ikke lov til å ta over livet mitt. Det er GuildWars sin jobb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Etter det jeg har hørt så er det CS som topper skalaen for verdens mest spillte nettspill. Det står på coveret til Condition Zero også at det er. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Counter-Strike er verdens mest spilte nettspill, ja. Det var ihvertfall det. Men er det ikke Half-Life 2 dere skal sniktitte på, CS:Source er jo bare en modifikasjon. *Pirke* --------------------------------------- Men er det noen som er egnige i, at for eksempel hånda som holder Colten, ser veldig urealistiske ut? Er det noe som kommer av betaen, eller må vi spille "dårlig" gjennomført CS? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Siktet på scout'en sitter litt for langt fremme Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Siktet på scout'en sitter litt for langt fremme Yup, ser sinsykt teit ut, med kolben langt bak i forhold til siktet, kan nok bli litt ubehagelig å skyte med ei sånn rifle ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 det som virklig er teit, er at M4'n er speilvent. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Folkens! Counter Strike har aldri vært "verdens største nettspill". Det har vært verdens største "FTP-spill over nett". Både Starcraft og Everquest slår det ganske grundig i antall spillere for øyeblikket. Guild Wars-betaen som ble lagt ut slik at alle sammen kunne laste det ned og spille det mens E3 var var også temmelig mye større enn CS, med flere hundre tusen spillere. Er dere i tvil om dette så er det bare å ta et kjapt googlesøk. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 what eva. God artikkel var det ihvertfal. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe CS:Z fordet men. Jeg har litt lyst nå ... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ok, for det første har jeg aldri skrevet at det er det _største_ nettspillet, men snarere at det er det mest populære.. Og det er selvfølgelig alltid et spørsmål om hvordan man vinkler tallene man har, i forhold til hva man får ut. Men følgende tall har jeg iallfall kommet over: SOE sier om EverQuest: During peak periods, more than 118,000 simultaneous adventurers have explored the fully detailed world of Norrath, filled with monsters, magic, adventure and more. og The game has sold more than 2 million copies SteamPowered.com sin statusside sier (dette er for hele Steam, men vi kan nok anta at minst 95% eller mer er CS) - (dessuten kan det helt sikkert også argumenteres at CS 1.5 hadde en større brukermasse): Max player count last 48 hours: 134,009 Average unique users per month: 1,560,461 Hvilket burde bety at Steam har hatt 75% av Everquests totale, potensielle brukermengde aktive den siste måneden. Battle.net klarte jeg ikke å finne noe statistikk over i farta, spesielt ikke fordelt pr spill. Uansett - Hva som er verdens mest populære nettspill kommer helt an på hvem du spør. Og jeg tror ikke Counter-Strike vil være noe dårlig svar. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 ehh kan vi ikke heller diskutere spillet isteden for hvilket spill som er mest populært? jeg har prøvd det og det var utrolig bra fysikk selv om grafikken ikke inponerte noe veldig... var bedre enn vanelig cs ja men ikke såå sinnsykt mye bedre.. forventa vaffal bedre. likte og ha 5 i ping på ett spill med bedre grafikk enn cs da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg