Chasseur Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 heisann! noen spørsmål som far min vil ha svar på: 1: hvordan å addresse boken i Outlook fra en pc til en annen? 2: Hvordan formaterer man? 3: hvordan få IE favoritter fra en pc til en annen? den nye og den gamle maskinen er på LAN, så jeg kan overføre filene.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Denne er vel feilpostet. Men adresseboken og bokmerkene er det mulig å eksportere til en fil, og importere den i den nye maskina. Formatere gjør man når man installerer operativsystem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) 2: Hvordan formaterer man? Lag en oppstartsdiskett-> reboot -> skriv "fdisk" (når "OS"'et har loadet) og følg videre instruksjoner. Edit: Du kan også stappe Win2000/XP CD'en inn i CD-ROM'en når du booter, så velger du installer på nytt (eller noe sånt) og så får du spørsmål om du vil formatere, og da svarer du... 3: hvordan få IE favoritter fra en pc til en annen? IE favorittene ligger i C:\Documents and Settings\[brukernavn]\Favorites\... Kopier dem og legg dem over i den tilsvarende mappen på den andre maskinen. (På Win95/98/ME ligger dem i C:\Windows\Favorites\...) Endret 21. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Men, hva er vitsen med å formatere i DOS når du kan gjøre det samme når du installerer OS? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Men, hva er vitsen med å formatere i DOS når du kan gjøre det samme når du installerer OS? Var det jeg kom på (og rettet). Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 hvis man ikke har OS cd, ikke erhelt stø på DOS? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Vel, da er det jo ikke nødvendig å formatere, siden datamaskina blir ubruklig etterpå. . . Men å stappe inn en bootdisk, skrive format c: er vel det enkleste skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 takk, takk og takk! men noen som hvet noe om outlook spørsmålet? NB: jeg vet denne høyst sannsynlig er feilpostet, men fant ingen emner som omhandler dette i programvare delen.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, eksporter til en fil. Har ikke outlook foran meg, men muligheten ligger enten i fil menyen eller i verktøy menyen vil jeg tro. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Gjør så her: ...og ...så lagrer du filen der du vil ha den (og overfører den til en annen PC) ...på den andre PC'en gjør du så her: ...og ...så finner du filen du lagde på den andre PC'en og trykker "åpne". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå