brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Sitter her med 1500 kroner. Vurderer om jeg skal bruke dem på Hl 2 + 512 mb PC3200 twinmos(jeg synes cs:s,farcy og battlefield vietnam bruker lang loadings tid), eller få litt extra penger å kjøpe nytt skjermkort (får litt for det gamle). Noen synspunkter? Div hardware står i profil. Vis dette er feilpost så beklager jeg, var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne. Endret 21. august 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Uhm, jeg bare lurer av ren nyskjerrighet: Hva er cs:s ? =P Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Uhm, jeg bare lurer av ren nyskjerrighet: Hva er cs:s ? =P CS:S = CounterStrike:Source. Altså portingen av CounterStrike til den nye Source motoren som VALVe har laget. (Half-Life 2 motoren) Angående hva du burde bruke pengene på er jeg jammen ikke sikker. Kanskje noen andre som kan hjelpe til med det? Zlatzman Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 cs-source. cs på grafikkmotoren til HL2. Er en beta på Steam for vi heldige med ATI kupong/cs-cz Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kjøp HL2 og ram. Eller MX510 og Steelpad 4S hvis du ikke har det. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Kjøp HL2 og ram. Eller MX510 og Steelpad 4S hvis du ikke har det. har Mx 500 + steelpad 4d. Da går jeg for rammen vis ingen har noen skjermkort kupp. Lenke til kommentar
xist Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 bytta nettop ut min steelpad med en fatpad, beste jeg har gjort ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå