Machz Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hei, Det er noen ting med PPC2003 som irriterer meg litt. Når jeg avslutter et program, så blir det ikke avsluttet helt. Som oftest så er det ikke så farlig, men når jeg skal bruke TomTom så er det vitkig at det ikke er for mye greier i bakgrunnen siden den krever litt ekstra. Er det ikke mulig og gjøre det sånn at programmene blir avsluttet skikkelig når man lukker de? Hva er poenget med at de ligger i bakgrunnen? De starter jo ikke noe senere opp likevel En annen ting er at når jeg har PDAen stående i "docken" så slår den seg selv på etter en stund. Det kan ha noe med at USB kabelen sansynligvis er defekt siden det kan være problemer med syncroniseringen(må vri og kødde med kabelen mange ganger for at den skal få kontakt). Og et spørsmål til slutt: Er det noen andre PDAer med PPC som samme type kabel som Asus A716? -- jb Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er noen ting med PPC2003 som irriterer meg litt.Når jeg avslutter et program, så blir det ikke avsluttet helt. Som oftest så er det ikke så farlig, men når jeg skal bruke TomTom så er det vitkig at det ikke er for mye greier i bakgrunnen siden den krever litt ekstra. Er det ikke mulig og gjøre det sånn at programmene blir avsluttet skikkelig når man lukker de? Hva er poenget med at de ligger i bakgrunnen? De starter jo ikke noe senere opp likevel Var akkurat det her jeg hadde håpet du fiksa i PPC2003... har PPC2002 og det var en vanvittig irriterende ting. tenkte at dette fikser de iallfall i 2003.. men nei... jaja.. ikke akkurat svaret du ville høre, men.. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har snakket med support hos HP om dette, og dette er en "feature" i operativsystemet, og skal være sånn ! ! ! ! :-( Når det gjelder det med at PDA'en slår seg automatisk på når den står i dock'en, så skal det gå an å slå av dette, eller begrense hvor ofte det skjer. Jeg husker ikke om den innstillingen var i PDA'en eller i Active Sync programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå