Gå til innhold

Låser Tele2 mobilene til 1 SIM?


Anbefalte innlegg

Fikk bekreftelse på Tele2 kundeservice i går at de har nylig begynt å låse ALLE telefonene de selger på nettet.

 

Dette kan selvfølgelig bare en "bluff", men det virker ihvertfall. Nå tør jeg ikke kjøpe mobilen derfra, siden jeg skal bruke mobilen med min Telenor abonnement og sambo'n skal bruke Tele2 SIM kortet.

 

Men med Nokia telefoner er det lettere å fjerne operatørlås da, har gried å fjerne lås på en del (ok, 5) Nokia 3510i telefoner som jeg kjøpte med kontant kort på Trycktill.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JA! for 3 gang kan jeg bekrefte dette!

 

de låser IKKE mobilene sine!!!

hvis de ikke låser dem, kan du da fortelle meg hvorfor kampanje telefonene står oppført med "denne telefonen er opertør låst"? :p;)

kjøpte sony K700 akurat, bruker chesskontant kortet mitt.

 

jeg aner ikke hvorfor de sier mobilene er "låst".

 

man binder seg bare til å betale abonnementet som følger med.

 

er det flere her som har bestilt fra tele2 og kan si noe om disse er låst da?

Lenke til kommentar
JA! for 3 gang kan jeg bekrefte dette!

 

de låser IKKE mobilene sine!!!

hvis de ikke låser dem, kan du da fortelle meg hvorfor kampanje telefonene står oppført med "denne telefonen er opertør låst"? :p;)

kjøpte sony K700 akurat, bruker chesskontant kortet mitt.

 

jeg aner ikke hvorfor de sier mobilene er "låst".

 

man binder seg bare til å betale abonnementet som følger med.

 

er det flere her som har bestilt fra tele2 og kan si noe om disse er låst da?

mest sansynlig er da telefonen låst til telenor sitt nett, ergo å bruke chess burd gå fint. har du derimot prøvd med netcom kort?

Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig forløpig ikke fått noen henvendelser fra folk som har Tele2-låste mobiler, så jeg lurer litt på om de bare skryter på seg(!) det om at mobilene er låst. Litt slik som Telenor gjør.

 

Det eneste mulige årsaken jeg kan komme på er at det koster mye å få dem låst, så derfor blåser de i det og heller prøver å lure kundene til å tro at telefonen er låst, og dermed få kunden til å tro at de ikke kan bytte abonnement.

Lenke til kommentar

Jeg mente at jeg skal kjøpe mobilen fra Tele2 nettbutikken. Men har ikke lyst til å betale Tele2 sine samtalepriser. Derfor vil jeg kjøpe en mobyson SIMkort til 98 kr og betale mobyson sine priser samt alle månedlige avgifter til Tele2. Men dersom telefonen er låst nytter det ikke å bruke en annet SIM kort. Da må jeg bruker alle Tele2 tjenester i 1 år til jeg få lov å bytte.

Derfor spør jeg.

Endret av suke
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...