fantaboy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg vurder å kjøpe et nytt trådløst nettverk. Jeg sitter i et rom som vil ligge ca 7m fra der den trådløse routern vil stå ( en del kortere viss det går strake veien gjennom veggen). Vil jeg kunne spille greit uten lagg? har hørt mye skeptisk rundt trådløst og spilling. I såfall har noen noe anbefalinger på utstyr som ikke er altfor dyrt men bra ? Endret 21. august 2004 av fantaboy Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 hadde satt veldig pris på om noen hadde noe hadde noe å komentere til dette Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er vel bare hastigheten som synker med lengre avstand, og ikke ping, eller tar jeg feil? Jeg hadde uansett ikke valgt trådløst til spill. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 bryr meg ikke om hastigheten på nettverket synker nei.. så lenge internetten er topp, jeg sitter trossalt ganske nærme, i samme etasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå