Rank_1 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Xboxen min døde sånn plutselig... veldig brått... trist sak det der.. må sannsynligvis sende på rep. noen som har gjort dette før? Kommer det til å koste meg noe? Hvor lang tid tar det etc.? Erfaringer anyone? Den er forresten under 1 år gammel, så garantien burde gjelde, er ikke modda eller noe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Garangti er vel gratis. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Så lenge den ikke er modda så vil det ikke koste deg noe. Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Nei regna egentlig ikke med at det ville koste meg... kanskje bare hvis jeg må betale for å sende den noen steder... Noen som vet hvor lang tid prossessen tar? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dette var trist å høre. Ødelagt xbox Mast min Xbox, 2 meter ned en gang, smalt rett i bakken, men heldigvis var det en sterk og tøff xbox, så den overlevde. FJO! Lykke Til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå