Hoax Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk opp en advarsel jeg aldri har sett før. Jeg bruker Win XP Pro med alle updates og SP2. Jeg har 70GB ledig på C: og har ikke stillt på noe, men det kom plutselig advarsel om low virtual memory, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Low virtual memory tilsvarer vel lavt virtuelt minne, som er en del av hdd-en winsows bruker som minne. For å bestemme størrelsen på denne filen høyrekliker du på min datamaskin og velger egenskaper så avansert og deretter instillinger under ytelse her velger du igjen avansert og endre for å endre størrelsen på virtuelt minne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har sett en del maskiner i det siste som har fått virtuel minne forandret etter nedlastinger av siste SP Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når jeg spiller CS og pc'en jobber sinnsykt så kommer den meldingen der hos meg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Thorsen - Hmm ja jeg ser innstillingene men de er disabled så det går ikke ann å gjøre noe... Fjernt opplegg heh Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Rart at du ikke kan stille dem inn selv, jeg kan iallefall det. Har Xp pro hvis det kan ha noe med saken å gjøre. Stilte dem inn selv etter at jeg fikk slike plagsomme meldinger hele tiden så nå har jeg 1000-2000 MB på to harddisker dvs minium 2GB maks 4GB, og får heller ikke denne meldingen lenger. Lenke til kommentar
Hp Brio Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 eg har Windows 2000 eg får denne meldingen når eg spiller cs eg har ca 2gb ledig Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Veldig rart det med at innstillingene dine var disablet Hoax. Eneste grunnen til dette jeg fant hos microsoft var dette: Du må være logget på som administrator eller som medlem av gruppen Administratorer for å kunne fullføre denne fremgangsmåten. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, kan policyinnstillingene for nettverket også hindre deg i å fullføre denne fremgangsmåten. hentet fra: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;no;308417#31 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hehe det er bare en "konto" og det er administrator, jeg la inn clean Win XP selv bare for ca en uke siden (Etter å ha formatert harddisken self..) Det er sikkert bare en bug, hadde ikke gjort noe som helst med PC'en før det kom opp. eneste som kjørte av programmer er brannmur (sygate 5.5 Pro) og antivirus (NOD32) og så holdt jeg på å laste ned en ganske stor demo på ca 500MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå