Gå til innhold

Low Virtual memory warning

Hoax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Low virtual memory tilsvarer vel lavt virtuelt minne, som er en del av hdd-en winsows bruker som minne. For å bestemme størrelsen på denne filen høyrekliker du på min datamaskin og velger egenskaper så avansert og deretter instillinger under ytelse her velger du igjen avansert og endre for å endre størrelsen på virtuelt minne.

Lenke til kommentar

Rart at du ikke kan stille dem inn selv, jeg kan iallefall det. Har Xp pro hvis det kan ha noe med saken å gjøre. Stilte dem inn selv etter at jeg fikk slike plagsomme meldinger hele tiden så nå har jeg 1000-2000 MB på to harddisker dvs minium 2GB maks 4GB, og får heller ikke denne meldingen lenger.

Lenke til kommentar

Veldig rart det med at innstillingene dine var disablet Hoax. Eneste grunnen til dette jeg fant hos microsoft var dette:

Du må være logget på som administrator eller som medlem av gruppen Administratorer for å kunne fullføre denne fremgangsmåten. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, kan policyinnstillingene for nettverket også hindre deg i å fullføre denne fremgangsmåten.

hentet fra: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;no;308417#31

Lenke til kommentar

Hehe det er bare en "konto" og det er administrator, jeg la inn clean Win XP selv bare for ca en uke siden (Etter å ha formatert harddisken self..)

Det er sikkert bare en bug, hadde ikke gjort noe som helst med PC'en før det kom opp. eneste som kjørte av programmer er brannmur (sygate 5.5 Pro) og antivirus (NOD32) og så holdt jeg på å laste ned en ganske stor demo på ca 500MB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...