simenss Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når jeg kobler til min Sony Ericsson P900 til mobilen for å lese e-post etc. ringer mobilen opp (som en samtale, WAP). Da betaler jeg for hvor lenge jeg er på nett. Er det mulig og heller bruke GPRS, så jeg kun betaler p.r. KB jeg laster ned? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ja, men da må du få tilsendt GRPS-oppsett. det finner du på siden til operatøren din! Lenke til kommentar
simenss Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ja, men da må du få tilsendt GRPS-oppsett. det finner du på siden til operatøren din! Jeg har GPRS som fungerer på mobilen min Men jeg vil sjekke e-post etc. på PC'n via mobilen (som modem) med GPRS. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Prøv å få tilsendt et internett-oppsett, og koble til med det i stedet for det du bruker nå. Endret 22. august 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
simenss Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Finner ikke noe på Tele2 sine sider om internett-oppsett til mobilen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) her! Endret 22. august 2004 av datating Lenke til kommentar
simenss Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har disse instillingene. Men når jeg kobler PC'n til mobilen via IR så ringer den bare opp en "samtale". Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mulig jeg er helt på tur,men e-posten min kommer automatisk inn på mobilen med melding om at jeg har fått e-post.Da kan jeg lese,slette,lagre som jeg vil.er det noen som jeg vil ha over på pc'en så laster jeg de over med blåtann når det passer. Lenke til kommentar
karce Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 har brukt gprs i en stund på p900 og det koster flesk fordi den skal laste ned så avangserte sider. har med wap versonen, så skal du innom mage sidern eller kun være på en og lese noe så har jeg på følelsen at det nesten vil bli billigere. Lenke til kommentar
T J Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jeg har disse instillingene. Men når jeg kobler PC'n til mobilen via IR så ringer den bare opp en "samtale". Klikk Control Panel. Velg Connections. Klikk Internet Accounts. Velg fra rullegardinmenyen "Prefered" GPRS Internet. Sorry! Leste ikke alle innlegg: nøye: Beskjeden er derfor ikke korrekt Endret 26. august 2004 av Vision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå