QWERTY123123 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bilder jeg tok med mitt nye Canon Powershot Pro One. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 De to første var fine. Er det øverste fra Toronto? Du har vidvinkelforsats til kameraet, antar jeg? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Å ! Sinnsykt tøffe bilder ! Spesielt de 2 øverste ! Ser ut som en fremtids by eller noe Kjempe fine bilder ! Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er ikke det øverste den der Space Needle i Seattle? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Likte de 2 øverste bildene veldig godt! Det eneste jeg har å påpeke er på bilde 2 helt nede i høyre bildekant. (Er det et gjærde eller noe?) Det forstyrret litt. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er Space Needle i Seattle ja. Var der i sommer jeg også, men fikk ikke akkurat et slikt bilde det. Var i toppen av det, og det var en utrolig opplevelse! Safeco Field er banen til Seattle Mariners, baseball laget i byen. Lenke til kommentar
gundik Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) ser ut som om bildet på stadion er tatt med "panorama-funksjon" spør du meg... Jepp 3 stk. bilder i panorama... Endret 25. august 2004 av gundik Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Støtter panorama-teorien. Bla. baseballbanen ser ikke ut til å være flat. Men flotte bilder! Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Yep, det er panorama-funksjonen som er brukt her. Har ikke gjort noe mer enn å sette sammen bildene, så du kan enkelt se det på både himmelen og banen. kjetil_b, tok bildet fra parken i Queen Anne, tror det er beste plassen å ta bilde fra av byen! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Likte de 2 øverste bildene veldig godt! Det eneste jeg har å påpeke er på bilde 2 helt nede i høyre bildekant. (Er det et gjærde eller noe?) Det forstyrret litt. Kan ikke se at det er noe gjerde i høre billedkant...? Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Likte de 2 øverste bildene veldig godt! Det eneste jeg har å påpeke er på bilde 2 helt nede i høyre bildekant. (Er det et gjærde eller noe?) Det forstyrret litt. Ehh... Det var så mye panorama ja.....så det nå Tommy Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Oj. Jeg vil dra til Amerika... Og jeg vil ha Canon PS Pro1. EDIT: Er normalt ikke spess begeistra for slike byer, men det der så rått ut Endret 25. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå