Nicklas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg tror det kan bli artig EDIT: ....som er strikket med råtne pinner av gamle Carrox og hun skreik ut i fortvilelse, at ost er godt, det vet jo alle mennesker! Men det er innenfor disse 18 veggen vi har støpt en sko som er veldig lett når den ikke brukes av foresatte i kantina. Men hvis skoen blir brukt av nissen mens han sitter i kantina og drikker cola helt til han plutselig blir full på kald cola, fordi påskeharen hadde lagt et stort egg fullt av store spritholdige bananer som hadde mange prikker på skallet, men siden han var ein stor kalkun, så kunne du tatt og Slått han ned med en stor dildo som var eigentleg ganske så liten, men fast...... Skrevet ned dette ... syns det var litt morro da ! Litt morsomt Man små ler litt når man leser det for det er så teit og teit er ordet her Endret 21. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ¨-¨gl folks.. GET A LIFE! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Herregud. Da er det jo mye bedre å skrive bok om HW-forumet. TOL suger hest. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Treordsleken burde slettes og stenges A.S.A.P Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Treordsleken burde slettes og stenges A.S.A.P I agree Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol.. Fra signaturen din: "Post nummer 1337, 14/08/2004 : 02:20 !" Virker ikke som om du gir faen heller da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ....som er strikket med råtne pinner *snip* Glimrende. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol.. Fra signaturen din: "Post nummer 1337, 14/08/2004 : 02:20 !" Virker ikke som om du gir faen heller da.. det har jeg ikke skrevet fordi jeg er stolt av å ha så mange poster. men bare for gøy! Syntes det var nevneverdig. er mange som har kun f.eks. 100 poster som har ganske peilig (mer peiling enn meg bla.) og noen som har mange poster, og som ikke har så veldig peilig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol.. Fra signaturen din: "Post nummer 1337, 14/08/2004 : 02:20 !" Virker ikke som om du gir faen heller da.. det har jeg ikke skrevet fordi jeg er stolt av å ha så mange poster. men bare for gøy! jeg lo. edit: btw du har meget nice musikksmak Endret 21. august 2004 av sparks Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Beklager bumpen™, men jeg kom plutselig på at jeg faktisk har oppsummeringen til hele tråden: Klikkbar lenke. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) du kødder meg , har noen faktisk tat og skrevet ned hele greia ! EDIT: last den ned , dette var jo total uleselig , fikse litt på det word EDIT: dette kommer til og ta tid ! det er jo over 40 sider med .. øø piss så jeg kan komme men en sikklig utfordring , jeg mekker litt så teksten er lesende , men stiller noe opp til og lese denne inn som "lydbok" ?? Endret 4. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) La oss skrive ned SO5 mens vi først er i gang. Edit SO4 også selvfølgelig. Endret 4. juni 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som har litt for mye fritid? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jepp, noen har faktisk tatt seg tid til å skrive ned hele tråden. Men jeg kan avsløre at det har blitt benyttet automatiserte verktøy for oppgaven. Filen bør for øvrig ikke åpnes i nettleseren. Last den ned i stedet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 den bør heller ikke opnes i notpad Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 den bør heller ikke opnes i notpad 6240353[/snapback] Hvorfor ikke? Fungerer fint hos meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 den bør heller ikke opnes i notpad 6240353[/snapback] Hvorfor ikke? Fungerer fint hos meg i hvert fall. 6240374[/snapback] det ser helt grufult ut , 50 sider med ren tekst , umulig og lese , ny og bedre kommer.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg