Gå til innhold

DEAL sitt tilbud, bra ?

Anbefalte innlegg

Så en annonse på en side der en 42" skjerm kostet 11000kr! Noen eg syntes virket ganske billig med tanke på størrelsen på skjermen! Er det noen som kan gi meg noen tilbakemelding på hvordan skjermen er ? Har 0 peiling på dette.

Se påwww.deal.no for å finne skjermen!

Mvh

Paul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en generell regel er at deal/thorn er blant de dyreste når det gjelder å kjøpe produkter fra dem...du kan derfor regne med at den ikke er så billig.

Du kan sammenlikne modellen du sikter til med andre som selger tilsvarende produkt...lefdal/elkjøp/expert osv

Lenke til kommentar

Prisene raser nedover på denne typer skjermer. Tror du gjør lurt i å sjekke andre steder også før du eventuelt kjøper.

Elkjøp selger for eksempel et Sony 52" apparat til under 20.000,- nå, og prisene er forventet å synke enda lavere om ikke så lenge etter hva jeg har forstått.

Er helt enig med deep750 med at Deal/Thorn/Leasy og liknende "utleie"-firma er som oftest de dyreste man kan handle hos. Jeg er overbevist om at du finner samme produkt til en bedre pris et annet sted. :yes:

Lenke til kommentar
ok.. får smøre meg med tålmodighet

Tror det kan lønne seg ja. Du bør også se det aktuelle apparatet før du eventuelt kjøper. Det er STORE kvalitetsforskjeller på denne typen skjermer, spesielt med tanke på innsynsvinkel og "bildeskarphet".

Jeg så på en rekke slike apparater for et par år siden, og ble veldig skuffet over kvaliteten den gang. Endte opp med at jeg la ut litt ekstra og kjøpte meg prosjektør istedetfor, noe som jeg absolutt ikke har angret på. Det har heldigvis vært store fremskritt (og priskutt) på plasma og LCD apparater siden den gang, men kvaliteten varierer fremdeles stort på dette området etter min mening.

Lenke til kommentar

må få sagt at thosiba tvene suger.

du må sitte rett foran tv, i riktig høyde, gjør du ikke det ser du ikke halve skjermen.

Skal du først kjøpe deg tv, så heller legg i noen ekstra kr og få deg en skikkelig tv.

Lenke til kommentar

Dette virker som en bakprojeksjons tv og det er ikke bra i det hele tatt. du må liksom sitte i perfekt høyde og litt sånn langt ifra.pleier å ver sånn, iallefall på de bakprojeksjons tv`ene eg har sett på. vent heller te Highdeff kommer hører at det ikke er så lenge til :!: :!: :!:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...