Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg får altså ikke åpnet opp NRK-sidene. Jeg har ikke peiling på hvorfor. Jeg har prøvd å tilbakestille Web-instillinger, slått av brannmur og Anti Virus, men det hjalp ikke. Vennligst hjelp meg Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvilken nettleser bruker du? Har det fungert tidligere? Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Internet Explorer. Ja, det har fungert før. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg har samme problemet bare at det er dell sidene jeg sliter med, får nettverksproblem i opera og internet explorer klarer heller ikke å finne siden. har tiscali. Og det fungerte før, har vært sånn i flere dager. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 The page cannot be displayed? Bruker dere PeerGuardian/Protowall eller den slags? Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Bruker Peer Guardian! Skal prøve å fjerne det. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det fungerte. Takk så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå