Atomet Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har logitech høretelefoner med mikrofon. Men jeg vil gjøre det sånn at jeg bare bruker mikrofonen og de vanlige pc høytalerne, ikke øretelefonene. Når jeg går på tilbehør, underholdinig, og volumkontroll og prøver å stille inn på egenskaper, går det ikke ann å ha realtech på avspilling og logitech på innspilling, det må være samme på begge. Så hva må jeg gjøre for å få bruke kun mikrofonen og ikke øretelefonene? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Er det ingen av dere nerder som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Dere er ikke nerder, dere er utrolig kule folk! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Går det ikke ann å koble til mikrofonen og høytalerne uten og koble til hodetelefonene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg ville tro det jeg Eller er det no USB-greier? Om det finnes Lenke til kommentar
CS_Empty Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva heter headsetet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Control panel->sounds->audio, her velger du hvilke enheter du skal bruke for innspilling og avspilling. (eller var det på voice kanskje?) Endret 17. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå