gamerman Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hallo Jeg og min kompis skal linke sammen , jeg har internett fra NGT og har en Netopia 3351 router. Jeg har to nettverks kort. Den ene har jeg Internetten i og den andre en kryssa cabel som er linket til min kompis data. Jeg har satt internett connection på sharing . Begge har på sitt nettverkskort der den kryssa cablen er i lagd sin egen ip f.eks : 192.168.11.100 og den andre datan på : 192.168.12.100. Problemet er at jeg vi finner ikke hverandre og han kommer seg ikke på internett. Hva skal jeg gjøre ? Ps : Jeg har også to UTP kabler og en annen router men hvis jeg plugger i Utp cablen i router så får ikke jeg internett . Plz Svar Gamerman......... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Har desverre ikke switch. Jeg har kobla fra adsl til min datamaskin og kobla kameraten min sin pc til min med kryssa cable . Kan kameraten min få internett da ? Ps : Jeg har to nettverkskort ! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Vi fikk det til for noen timer siden Takk for ingen svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå