DerKAizeR Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg og en kamerat var i dag en liten tur på Europris. Mye interessante varer. Men det som kanskje var mest interessant, var nok denne utrolige tastatur/mus-pakka.. Hadde de bare klart å stave.. Edit: rette en leif Endret 21. august 2004 av DerKAizeR Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kanskje varene er de samme om selges i både Norge, Sverige og Danmark, er ikke det typisk Europris/Biltema osv taktikk?? Staves sikkert slik i andre land.... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg tror ikke det skrives sånn i noen andre land heller, nei. Jeg ser også at de er veldig glade i orddeling... Muse taster Internett taster Spesial utformet Endret 21. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Nei, det ser veldig norsk ut. Kanskje ikke grammatisk korrekt norsk. Men norsk er det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg klarer bare ikke å ta firmaer seriøst som har så mange/ grove skrivefeil... Minner om et skilt i Røyken i Buskerud jeg har kjørt forbi flere ganger: Kontor og regnskap's tjenster. Dette er et trykket skilt... Har også alltid lurt på hvorfor de som lager emballasjen/ skilter ikke reagerer på alvorlige skrivefeil. Greit at kunden alltid har rett, men jeg ville heller vite det om en trykker fant feil i min ordre... Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg klarer bare ikke å ta firmaer seriøst som har så mange/ grove skrivefeil... Minner om et skilt i Røyken i Buskerud jeg har kjørt forbi flere ganger: Kontor og regnskap's tjenster. Dette er et trykket skilt... Har også alltid lurt på hvorfor de som lager emballasjen/ skilter ikke reagerer på alvorlige skrivefeil. Greit at kunden alltid har rett, men jeg ville heller vite det om en trykker fant feil i min ordre... Ja, når ting skal trykkes, så er det et must å trippelsjekke for skrivefeil. En service-butikk på Sjusjøen, der jeg har hytte, har et skilt hvor det står: "Ski Servise". Apropos Røyken i Buskerud.. Der bor jeg Var faktisk Europris i Slemmestad (Røyken) det bildet ble tatt. Det skiltet du snakker om kan jeg ikke huske å ha sett. Hvor i Røyken er det? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 På jobben står det "rus brus" på et skilt over der rusbrusen står. Irriterende med skrivefeil på sånne steder... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg blir kvalm. huff - at det går ann å selge noe slik. Et par skrivefeil er helt ok, men når feilene er så mange og grove, samt de burde blitt utluket i korrekturen er det en skam. Orddelingsfeil er absolutt det værste jeg vet, og får forfatteren til å høres ut som en førsteklassing (på grunnskolen) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Så rimelig crappious ut, ja. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Apropos Røyken i Buskerud.. Der bor jeg Var faktisk Europris i Slemmestad (Røyken) det bildet ble tatt. Det skiltet du snakker om kan jeg ikke huske å ha sett. Hvor i Røyken er det? Sundby-krysset, det krysset der du kommer fra Nærsnes eller Midtbygda og skal til Åros/ Sætre. Du ser det når du kjører den retninga, står på et bygg hvor de selger noe bildeler tror jeg. Er noen måneder sida jeg så det sist; bor i Stavanger for øyeblikket. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 smilie (kan ikke si word når han ikke har sagt ett ord ) Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Apropos Røyken i Buskerud.. Der bor jeg Var faktisk Europris i Slemmestad (Røyken) det bildet ble tatt. Det skiltet du snakker om kan jeg ikke huske å ha sett. Hvor i Røyken er det? Sundby-krysset, det krysset der du kommer fra Nærsnes eller Midtbygda og skal til Åros/ Sætre. Du ser det når du kjører den retninga, står på et bygg hvor de selger noe bildeler tror jeg. Er noen måneder sida jeg så det sist; bor i Stavanger for øyeblikket. Ah, ok. Da vet jeg hvor det er. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Litt OT, har ikke kjørt Sundbykrysset siden den nye veien kom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå