Gå til innhold

Europris, "Tråløs" tastatur og mus

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat var i dag en liten tur på Europris. Mye interessante varer.

Men det som kanskje var mest interessant, var nok denne utrolige tastatur/mus-pakka..

Bilde(22).jpg

Hadde de bare klart å stave..

Edit: rette en leif :blush:

Endret av DerKAizeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer bare ikke å ta firmaer seriøst som har så mange/ grove skrivefeil... Minner om et skilt i Røyken i Buskerud jeg har kjørt forbi flere ganger: Kontor og regnskap's tjenster. Dette er et trykket skilt...

Har også alltid lurt på hvorfor de som lager emballasjen/ skilter ikke reagerer på alvorlige skrivefeil. Greit at kunden alltid har rett, men jeg ville heller vite det om en trykker fant feil i min ordre...

Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke å ta firmaer seriøst som har så mange/ grove skrivefeil... Minner om et skilt i Røyken i Buskerud jeg har kjørt forbi flere ganger: Kontor og regnskap's tjenster. Dette er et trykket skilt...

Har også alltid lurt på hvorfor de som lager emballasjen/ skilter ikke reagerer på alvorlige skrivefeil. Greit at kunden alltid har rett, men jeg ville heller vite det om en trykker fant feil i min ordre...

Ja, når ting skal trykkes, så er det et must å trippelsjekke for skrivefeil.

En service-butikk på Sjusjøen, der jeg har hytte, har et skilt hvor det står: "Ski Servise". :p

Apropos Røyken i Buskerud.. Der bor jeg :)

Var faktisk Europris i Slemmestad (Røyken) det bildet ble tatt.

Det skiltet du snakker om kan jeg ikke huske å ha sett. Hvor i Røyken er det?

Lenke til kommentar

Jeg blir kvalm. huff - at det går ann å selge noe slik. Et par skrivefeil er helt ok, men når feilene er så mange og grove, samt de burde blitt utluket i korrekturen er det en skam. Orddelingsfeil er absolutt det værste jeg vet, og får forfatteren til å høres ut som en førsteklassing (på grunnskolen)

Lenke til kommentar

Sundby-krysset, det krysset der du kommer fra Nærsnes eller Midtbygda og skal til Åros/ Sætre. Du ser det når du kjører den retninga, står på et bygg hvor de selger noe bildeler tror jeg. Er noen måneder sida jeg så det sist; bor i Stavanger for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Sundby-krysset, det krysset der du kommer fra Nærsnes eller Midtbygda og skal til Åros/ Sætre. Du ser det når du kjører den retninga, står på et bygg hvor de selger noe bildeler tror jeg. Er noen måneder sida jeg så det sist; bor i Stavanger for øyeblikket.

Ah, ok. Da vet jeg hvor det er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...