lobster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva bør jeg laste ned for å få opp en ftpserver? Jeg er noob på .rpm filer passer meg best. ps! Jeg bruker X (KDE) (var det riktig) hehe Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvilken distro bruker du? Det følger garantert med en FTP-server, som regel er det vel ProFTPd som er installert, kanskje er den startet også (prøv å logge inn med ftp-klient på 127.0.0.1)... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 PureFTPd er veldig enkel å sette opp, hvis du ikke trenger altfor avanserte finesser. Bruker denne selv Ellers skal vsftpd også være bra. Og ProFTPd til mer avansert bruk. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 vsftpd er enkel å sette opp Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Personal eller pro? Tror ikke personal har ftpserver med i pakka - det må du i såfall etterinstallere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå