sofarot Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 har sett en del på pakkene til PSdata, har ein kammis som bare klager og syter om at HK suger, og alt bare er gale! Suger de egentlig så mye?? http://psdata.no/prodsearch.asp?it=105364&urlAction=details Takk for svar! Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er ikke akkurat en gaming PC. Hvis du skal ha en "student" PC til å skrive oppgaver etc. på, er det et bra valg med tanke på pris ! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det er ikke akkurat en gaming PC. Hvis du skal ha en "student" PC til å skrive oppgaver etc. på, er det et bra valg med tanke på pris ! Har jo tenkt og slenge inn litt ram, og ett skjermkort!!!! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er ikke akkurat en gaming PC. Hvis du skal ha en "student" PC til å skrive oppgaver etc. på, er det et bra valg med tanke på pris ! Har jo tenkt og slenge inn litt ram, og ett skjermkort!!!! Har ingen ting og si : se på processoren en duron 1.6 ghz Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg har den celeron pc'en på "Student" Er ganske fornøyd. Man kan ikke forvente mer av en så billig pc. Selvom jeg kunne godt trengt litt mere ram innimellom Men det er jo ikke akkuratt det dyreste å sette inn da. Så jeg er kjempe fornøyd med tanke på pris ! EDIT: Bruker den til CS blant annet, den funker helt fint ! Men testet ut CS:S, og det derimot funka ikke så bra Endret 22. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) sjekk coop sin , mye dyrere og en god del bedre Endret 22. august 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå