Anterialis Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Her kan dere skrive ned det merke (evt også modell) på den bærbare du syns er best. Skriv gjerne en liten setning som begrunner svaret ditt Sikker flere her som har prøvd eller kjenner til flere merker, og har derfor litt erfaring og kan uttrykke seg mer presist På forhånd takk EDIT: Norsk grammatikk er noe pes... Endret 21. august 2004 av w3p Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Acer Ferrari 3200 fordi den gir suverent best ytelse og flest finesser sammenlignet med andre bærbare til omtrent samme pris Endret 21. august 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 IBM Thinkpad T42P - fordi den er helt rå, ikke på ytelse men alt det andre som de færreste prioriterer. Simply the king.. (prisen likeså da :/ ). Lenke til kommentar
hce Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 IBM - byggekvalitet og holdbarhet, har også fin ytelse. Er stort sett rettet mot bedriftsmarkedet. Toshiba - gammel i markedet og kan lage bærbare. Lenge siden jeg har tafset på en Toshiba dog. Asus - går mye lovord om denne produsenten nå, lager overraskende gode maskiner til lav pris om dagen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Apple - PowerBook og iBook Nydelig design, god batteritid, funksjonsrike og et meget bra OS. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er veldig fornøyd med min Dell (Inspiron 8600). Super skjerm, bra batteritid, godt tastatur og stillegående. Et bra kompromiss mellom bærbarhet og ytelse. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har en 2 år gammel IBM Thinkpad A30. Den tåler mye, og kvaliteten er ganske bra. Har også en Fujitsu Siemens som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 IBM og Compal. Har vært borti en del IBM-maskiner fordi onkelen min jobber der som et eller annet lurt. Jeg har en hjemme også, men den begynner å dra på årene. Det er ikke store sakene den utretter med sine 800 MHz. Det er en Celeron også vel å merke. Har hatt to Compal-maskiner selv og alt har bare vært fryd og gammen. Meget godt sammenskrudde og en genial balanse av bærbarhet og ytelse. Meget universale maskiner som har flere bruksområder. CL 50 og CL 56 er de to jeg har erfaringer med. Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har en forholdsvis ny Toshiba og er fornøyd med den Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg har også Dell Inspiron 8600 og er veldig godt fornøyd med den Enig med Glotón der Endret 22. august 2004 av w3p Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Når det gjelder laptoper så er IBM best, ingen protest. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Apple * Design. * Byggekvalitet. * Funksjoner. * OS X. * .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå