Gå til innhold

Doom 3 til å gå bedre?

indeeds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har:

XP Athlon 3000+

1gb 333Mhz minne

Powercolor 9800 Pro 128mb

Har forresten satt på VGA Silencer på skjermkortet og klokket

det opp til 420/390. Men det er mer å hente der :thumbup:

Kjører på 800*600 High Detail. Flyter helt suverent. Hakker aldri.

Liten vits i å øke oppløsninga. Ser ikke mye forskjell allikevel.

Lenke til kommentar

Nå har jeg pakka ut alle pak04 filene inn i base-folderen, og sletta alle pak4-filene. Merker STOOOR forskjell i Doom3 nå. Alle de små loadetidene når man gikk inn i nye rom er bortevekk, loadetidene ved oppstart og mellom brett går også kjappere. Har bare 512 MB ram jeg da, så det er nok der det ligger. Anbefales til andre med 512 ram i allefall.

Instruksjon på norsk:

1. Finn fram "base"-mappa under Doom3.

2. Der ligger det noen *.pak4-filer

3. Høyreklikk og åpne i winrar

4. Pakk ut alle sammen til base-folderen, slik at du får masse mapper og filer der.

5. Slett de gamle pak4-filene

6. SPILL!!!!!

Men spillet tar ganske mye større plass når du pakker ut alle ,for de er ganske heftig nedpakka, så jeg skjnner godt at når man spiller at det kan bli slit for dataen å finne fram en angitt fil i de pakkede pak4-filene.

Så HVIS du er ute etter bedre flyt i spillet, og har noe plass til overs (ca 4 gb totalt). Så gjør dette:D

Funket helt fint hos meg, men kan hende at det kan være greit å ta backup av pak4.filene helt til man ser at det funker. Men har ikke lest om noen som har føkka opp spillet.

Lenke til kommentar

lagger ikke hos meg, har en P4 2.2ghz @ 2.7ghz PC2100 512mb 2-2-2-5

9800pro med xt bios... spiller på 1280x1024 med high details. Veit det høres vilt ut men seriøst det går glatt :dribble: forbeholdt om enkelte lugginger når jeg kommer et helt nytt sted med mye stæsj å loade :)

skal prøves ut AvIOn!! :thumbup:

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar

Hmm, funker dette virkelig?

Jeg har Radeon 9700 np, 512 DDR, 1.4 Ghz prosessor pluss alle oppdateringer til drivere.

Til meg lagger det faktisk en del, men jeg er stor fan av anti-aliasing.

Men Anti-aliasingen i selve spillet funker ikke til meg.

Dette gjelder generelt på video settingene. Om jeg setter på 1024*768, setter på antialiasing og trykker "ok" og restarter spillet, er det ingen forskjell når jeg starter det igjen. Innstillingene blir ikke lagret.

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Hmm, funker dette virkelig?

Jeg har Radeon 9700 np, 512 DDR, 1.4 Ghz prosessor pluss alle oppdateringer til drivere.

Til meg lagger det faktisk en del, men jeg er stor fan av anti-aliasing.

Men Anti-aliasingen i selve spillet funker ikke til meg.

Dette gjelder generelt på video settingene. Om jeg setter på 1024*768, setter på antialiasing og trykker "ok" og restarter spillet, er det ingen forskjell når jeg starter det igjen. Innstillingene blir ikke lagret.

Noen som vet noe om dette?

Slet litt med det samme i NFSU, men plutselig en dag så funket det.. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...