marius_o Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg husker å ha lest ett sted at det er mulig å vise alle programmer i Legg til/Fjern programmer! Slik som: Windows Messenger! Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 http://programmer.no/art.php?artikkelid=9034 Guide. Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det var ikke dett jeg mente! Jeg vil at det skal vises i Legg til/fjern programmer Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Windows Messenger ligger under Legg til/fjern windows-komponenter. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 husker også noe vagt om dette, det var vell en tekst fil i system32 mappa eller noe sånt... at det var noe tekst som måtte slettes bak noen navn... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis du søker deg frem til en fil som heter Sysoc.inf (tror den ligger i C:\Windows\System32), så åpner du denne filen i Notepad. Der ser du alle Windowskomponentene i Legg til\fjern... står listet opp. Det du skal gjøre nå, er å fjerne ordet Hide mellom to kommaer på slutten av hver linje: ,Hide,. Når du fjerner ordet Hide, så det bare blir stående igjen ,, så vil dette programmet dukke opp under Windowskomponenter i Legg til\....og du kan avinstallere det på vanlig måte Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hvis du søker deg frem til en fil som heter Sysoc.inf (tror den ligger i C:\Windows\System32), så åpner du denne filen i Notepad. Der ser du alle Windowskomponentene i Legg til\fjern... står listet opp. Det du skal gjøre nå, er å fjerne ordet Hide mellom to kommaer på slutten av hver linje: ,Hide,. Når du fjerner ordet Hide, så det bare blir stående igjen ,, så vil dette programmet dukke opp under Windowskomponenter i Legg til\....og du kan avinstallere det på vanlig måte Det var det jeg tenkte på! Edit: fila ligger i %systemroot%\inf Endret 13. september 2004 av Dwagon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå