Gå til innhold

Program som kan ta bort deler/splitte filer?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et program som kan dele en fil i flere deler eller ta bort deler av filen? (feks ikke no vits å ha rulletekst på slutten av filmer)

Kunne vært bra å ha hvis man feks laster ned en film på 725mb og gjerne vil brenne den på en 700mb cd.

Greit om det er freeware men jeg kan godt betale noen kroner hvis det er det som skal til. (får å slippe spyware :p)

(Vær så snill å ikke spekuler i om det er ulovelig å laste ned film, trenger det jo nødvendig vis ikke være...)

Vet ike helt om dette er riktig postet men legger det her pga at det dreier seg om å brenne cder, til en viss grad.

(www.programmer.no er det vel ingen som leser...?)

Takker for alle seriøse svar :)

Hilsen 2bi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det finnes jo diverse film-redigering programmer, jeg vet ikke om det er det du er ute etter? f.eks vegas video, har aldri prøvd det men det skal visst være bra!

det koster nok penger men hvis du allerede er i gang med å laste ned filmer... :whistle:

Lenke til kommentar

På www.videohelp.com finnes du flere video-splittere som lar deg dele filmen i 2 like store filer eller velge hvor du vil kutte opp filmen selv. Du kan også bruke Windows Movie Maker, men jeg ser for meg at det kan ta litt tid for programmet å laste inn hele filmen :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...