brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 http://www.hlink.no/~harold.hesten/grande.txt Er kanskje litt internt. Men jeg (som kjenner dem) synes det var litt skøy. Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hihi... Fyren der er en sprø liten gutt. -Twisty Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er det meningen at vi skal lese alt det der bare for å svare i den interne tråden din ?? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Er det meningen at vi skal lese alt det der bare for å svare i den interne tråden din ?? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg skjønte ikke hva det dreide seg om... en premie og en server? Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg skjønte ikke hva det dreide seg om... en premie og en server? Vell.. Det hele dreier seg om et LAN med en premie. En premie til en Counter-Strike compo. Men som eXploid sa, så er det kanskje ganske internt. -Twisty Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Siste nytt: Den publiserte loggen blir skrevet ut (av error) og Olav aka GRande|| blir konfrontert av faren. Olav gikk med en helt annen historie til error, og derfor reagerte han slik han reagerte på slutten av loggen. -Twisty Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nå har jeg lest hele greia å den var ganske morsom da, men seriøst hadde noen gjort dette mot meg så, så, så hadde det klikket for meg, har dere gjort noen slags hevn? Å hvorfor så useriøs? Sikkert en meget rar person/famile det der, rapporter det til tv2 hjelper deg eller noe. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Siste nytt:Den publiserte loggen blir skrevet ut (av error) og Olav aka GRande|| blir konfrontert av faren. Olav gikk med en helt annen historie til error, og derfor reagerte han slik han reagerte på slutten av loggen. -Twisty Åh, men da blir det hele litt mer forståelig. Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nå har jeg lest hele greia å den var ganske morsom da, men seriøst hadde noen gjort dette mot meg så, så, så hadde det klikket for meg, har dere gjort noen slags hevn? Å hvorfor så useriøs? Sikkert en meget rar person/famile det der, rapporter det til tv2 hjelper deg eller noe. Hevn? Han har fått en del devling på skolen kan man si... Men han har vist pengene. Han har jo tydeligvis jobbet for dem også. Er vell snakk om litt tid nå får vi dem kanskje -Twisty Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nå har jeg lest hele greia å den var ganske morsom da, men seriøst hadde noen gjort dette mot meg så, så, så hadde det klikket for meg, har dere gjort noen slags hevn? Å hvorfor så useriøs? Sikkert en meget rar person/famile det der, rapporter det til tv2 hjelper deg eller noe. Hevn? Han har fått en del devling på skolen kan man si... Men han har vist pengene. Han har jo tydeligvis jobbet for dem også. Er vell snakk om litt tid nå får vi dem kanskje -Twisty Hehe :!: Hva skjedde med gamserveren da? Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hehe :!: Hva skjedde med gamserveren da? Nei den var ikke noe problem, den brukte jeg bare som et ekstra pressemiddel i håp om å få pengene.. Så dem sa at det var aldri for sent å betale... Fikk aldri noen egentlie purringer på den så. -Twisty Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Haha. Han fyren på 18 år var jo bare tragisk. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) dobbelpost.. Endret 21. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) trippelpost.. Endret 21. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Fy flate, så lang! Nice "dobbelpost," Equerm. Endret 21. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Haha, News: Broren har laget et møte mellom meg og Olav, der jeg vistnok kommer til å få pengene. Så da var jeg off.. brb. -Twisty Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 haha.. menmen.. skulle dere kjøpe eller leie en server? eller har dere kjøpt/leid en server? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 har dere bankan ennå da? U CAN DO IT; CUT HE'S FUCKIN HEAD OFF (fra the waterboy) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå