knatten Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Forumet går ned lørdag kl. 1700 for flytting av db til en annen server, da den nye db-serveren vår har vist seg ustabil. Vi regner med å være tilbake igjen ca. kl. 1730. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kan knapt kalles nedetid. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Da er vi tilbake igjen, med forum-databasen på en ny server. Vi beklager de problemene som var med den forrige, og håper at denne vil oppleves mer stabil. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 fint at dere varsler om nedetid.. Men 27 min før? jeg var innom dette forumet sånn ca halv fem.. og da var det ikke varsel.. var tilbake kl kvart på fem.. og vips.. forumet nede.. Hva med å øke forvarsel tiden med i allefall en halvtime? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 fint at dere varsler om nedetid.. Men 27 min før? jeg var innom dette forumet sånn ca halv fem.. og da var det ikke varsel.. var tilbake kl kvart på fem.. og vips.. forumet nede.. Hva med å øke forvarsel tiden med i allefall en halvtime? Beklager litt kort varsel ja. Nå var det bare nede i ti minutter, så vi får håpe ingen lider av post-traumer! Lenke til kommentar
Vims Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vi får håpe det blir mindre tull med den nye serveren Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kort advarselsfrist? Så lenge nedetiden var kortere enn under en vanlig fusk fra den gamle databaseservern synes jeg ikke det bør være lov å klage Godt jobbet knatten Håper du får mindre problemer fra dette holdet i framtiden, og kan få mer tid til andre ting. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 har ingenting med hvor lenge forumet blir nede liksom.. klager ikke.. bare opplyser om ting som kanskje kunne vært bedre.. Er ganske så frustrerende å ikke komme inn på forumet uten å vite hva som har skjedd liksom.. at forumet var avslått, OK, men når gav de beskjed om det? jo 20 min før dem gjorde det. Det er det jeg mener.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 tja... De må få gjøre hva de vil med sitt forum uten å få klager! Hadde det vært toget som måtte vaskes før det kunne kjøre videre, og du hadde en bilett og ett viktig møte i andre enden. Da kunne du klage, men forumet er ingen rettighet. Det er et privelegium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå