Gå til innhold

hvilket skjermkort skal jeg kjøpe meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
takker for alle svarene jeg leste at d var mye tull med radeon 9800 pro. At man måtte laste ned drivere + at det taklet ikke alle spill... er dette sant?

Det er ofte lurt å laste ned siste drivere ja.. ikke noe spesielt for 9800 Pro det..Man må ikke dog.. som regel virker de medfølgende driverne fra CD'n greit nok.

9800 Pro er ett meget godt kjøp.. hvor har du hørt disse ryktene om at det er mye tull med kortet?

Lenke til kommentar
jeg fant dette grafikkortet er det noe bra eller tenkte på half-life 2, dooom3

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302126&cks=PRL

Hele tråden anbefaler deg Radeon 9800PRO, det kortet der er en lobotomert utgave av 6800 kortene og anbefales ikke til HL2 / Doom3 .. Det vil jo sef. funke, men jeg holder med alle andre i tråden når det gjelder anbefaling av ATI kortene i den klassen der.

Skulle du gått litt opp i pris til over 2500 er vel kanskje 6800 kortene bedre (?), men ..

Lenke til kommentar

Hvis du kan bruke over 2500, så er et 6800 basert kort helt klart å anbefale fremfor 9800pro, da 6800 kortet tilbyr en god del bedre ytelse..

Men skal du ikke bruke mer, er 9800pro et KNALLkjøp..

Og det medfølger ikke tempmåler på 9800pro kort med XT kjerne såvidt jeg vet..

Skal du først kjøpe, så kjøpe MSI sitt 9800pro fra PSData.no ;)

Lenke til kommentar
Hvis du kan bruke over 2500, så er et 6800 basert kort helt klart å anbefale fremfor 9800pro, da 6800 kortet tilbyr en god del bedre ytelse..

Men skal du ikke bruke mer, er 9800pro et KNALLkjøp..

Og det medfølger ikke tempmåler på 9800pro kort med XT kjerne såvidt jeg vet..

Skal du først kjøpe, så kjøpe MSI sitt 9800pro fra PSData.no ;)

Se der ja, litt sunn fornuft i samtalen. ;)

Lenke til kommentar
Hele tråden anbefaler deg Radeon 9800PRO, det kortet der er en lobotomert utgave av 6800 kortene og anbefales ikke til HL2 / Doom3 .. Det vil jo sef. funke, men jeg holder med alle andre i tråden når det gjelder anbefaling av ATI kortene i den klassen der.

Skulle du gått litt opp i pris til over 2500 er vel kanskje 6800 kortene bedre (?), men ..

Hvor har du dette fra? Trodde 6800LE slo 9800 Pro i det meste inkludert Doom 3 og HL2?

Lenke til kommentar

Hvor har du dette fra? Trodde 6800LE slo 9800 Pro i det meste inkludert Doom 3 og HL2?

Oj, var vel litt ivrig der, og trekker det tilbake. Vet ikke så mye om LE kortet, og regnet vel bare med at det var like lobotomert og dermed ubrukelig som tidligere "Lightutgaver" fra Nvidia.

Sorry, burde ikke vært så rask uten å vite !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...