Bear^ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er dette gamelt nytt eller (har vært litt lite oppdatert i det siste innenfor spilleverden) men hører meget brae rykter at Raven Software driver å lager SOF3. Det er vist nok ingen videre informasjon bortsett fra det Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Dette er det første jeg hører av SOF3. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Står ikke et fnugg om SOF3 på tothegame.com eller på hjemmesida deres, www.ravensoft.com Så det tror jeg er bare rykter eller ønsketenkning. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 http://soldieroffortune2.filefront.com/new...velopment;10496 Det var her jeg leste det, men om det er reelt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Står litt her også. Om det blir bygget på doom3 motoren må det jo nesten bli bra. Håper på masse skikkelig realistisk blod Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Dette ser ut til å bli tidenes spill Gleder meg som en liten unge til det kommer, for jeg er bare litt ihugga SOF fan Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Raven Software er veldig opptatt med Quake 4. SOF 3 ligger langt frem i tid.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Ble annonsert at det var under laging, mener jeg. Er vel ikke så utenkelig at det kommer til neste år, får vel håpe det da. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Best å ikke få opp håpa for mye gutt... TCi kommer med et godt poeng , tror Q4 vil bli prioritert iallefall. Det har vært mye mer prat om det iallefall. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Vet i det minste at SOF3 kommer, og det er nok håp for meg. Sef gleder jeg meg til å se hvordan de klarer Quake 4, men det er mye glede i voldelige spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå