FalcoN200285 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg kunne tenke meg å bytte ut ledsene på kabinettet! power og tenkelyset! men hva slags leds er det? jeg har aopen 700a! Lenke til kommentar
warlord Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er vanlige LED som er på kabinettene Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 det er ikke forskjellige typer av dem? (så når jeg lodder på en ny led og setter på pc og så sier det boom ) Lenke til kommentar
jaha Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 er ikke sikkert de nye led'ene tåler like høy spenning som de som sitter de, eller omvendt... må hvertfall passe på det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 det er ikke forskjellige typer av dem? (så når jeg lodder på en ny led og setter på pc og så sier det boom ) Tror det er 5V/5mm LEDs uten å være skråsikker. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 På lampa og tenke lampa får somregel 5volt fra HovedKortet. Dette står i manualen! Det jeg er usikker på er om det er en innebygd motstand på Hovedkortet . Har sett flere som bruker Slike (rød- finnes i grønn og blå) fra Microplex.no. Koster litt penger, men de fungerer ypperlig! LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå