Gå til innhold

Skjermkort til under 1000,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en shuttle pc med (hold dere fast) intergrert intel extreme graphic.

tenkte jeg skulle ha et nytt skjermkort til denne pc'en men siden det er pc nr 2, gidder jeg ikke bruke masse penger.

Trenger derfor anbefalig av et kort som koster under 1000 kr og som ikke er veldig stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfår er det så mage som sier at et kort som var toppen for halvt år sinden ikke funker til spilling . når det funket fint til spilling for et halt år siden ????

er jo masse GODE "gamle" spill som funker fint på litt elder kort .

jeg synes mit gamle Gforce fra slutten av 90 tallet funker fint til spilleing .. tror det er for mange her som setter standaren unødvendig høyt og får helt kurante varer til og høres dårlig ut

Lenke til kommentar
hvorfår er det så mage som sier at et kort som var toppen for halvt år sinden ikke funker til spilling . når det funket fint til spilling for et halt år siden ????

er jo masse GODE "gamle" spill som funker fint på litt elder kort .

jeg synes mit gamle Gforce fra slutten av 90 tallet funker fint til spilleing .. tror det er for mange her som setter standaren unødvendig høyt og får helt kurante varer til og høres dårlig ut

Jeg ser ingen her som sier at gammle kort ikke funker til spilling?? *Speider etter en slik påstand uten resultat*

Lenke til kommentar

Ta deg en tur på Qxl og kjøp deg et bruktkort!

Mye lekkert til en billig penge. Utstyrsfreakene selger

for å få det aller siste nye! :!:

Bare pass på at du kjøper fra en med gode karakterer +

at du bør sjekke om prisen virkelig er god. F. eks her på HW.no. :yes:

Lenke til kommentar

9200 er ikke et dårlig kort det...

kjenner en som har det å han kjører f.eks far cry på medium og call of duty og sånt på high, uten problemer.

klarer meg fint med mitt 9600 jeg, for har ikke så mye å si for meg om jeg spiller på medium eller high grafikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...