Gabriel Shear Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Poster her da det sikkert er her folk har litt peiling på det.. Noen som har peiling på hvilken skrifttype dette er? Lignet litt på fixedsys, courier og terminal, men må ha nøyaktig samme.. fant den ikke på pcen...Noen som har peiling? Nesten sånn "gammel skrivemaskin skrift" Skal vel kanskje godt gjøres at noen vet det, men prøver nå ihvertfall.. Endret 22. august 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Bildet virker ikke Der kom det gitt, virker ikke spesielt rask den serveren der... Endret 21. august 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 start.no treig i dag tydligvis Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg hadde en lignende skrift en gang, men jeg har dog en cd med 2000 skrifter på da.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Skal du feike kvitteringer nå, eller? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Skal du feike kvitteringer nå, eller? :!: Genialt det hadde vert! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Arial narrow? Fixedsys? Photoshop Large! Det må det være Eller Small Eller Sydnie? Ser gjennom alle fontene nå Er ferdig nå, og den som ligner mest er photoshop large. Endret 21. august 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tror det er Fixedsys, Lucidia Console eller Lucidia Fax Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 PS: Husk på at sånne kvitteringer sannsynligvis er laget av plottere, som tegner punkt for punkt. I og med at punktene er runde, er det nesten umulig å fake via en PC. Hvis du ser nøye etter på kvitteringen du allerede har, evt. skaffer deg en til hvis noen bokstaver/tall mangler, kan du lage deg en font av det selv. Det er nok endel arbeid, dessverre... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan lager man en font egentlig? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvordan lager man en font egentlig? http://fontforge.sourceforge.net/ Kanskje dette? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 lol, prøve å fake kvittering Kanskje jeg og skal prøve meg på det Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvordan lager man en font egentlig? Det fulgte med et program på en Komputer For Alle CD en gang, et program der du hadde en rute for alle bokstavene i alfabetet så måtte du tegne hver bokstav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå