P_e_pper Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) hei! er det noen som har lyst til å lage en passende header + footer til denne siden? Eller bare header? Si hva dere syntes På forhånd takk.. Pepper Endret 21. august 2004 av P_e_pper Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Hva skal skriften være på header da ? Og størrelsen Endret 21. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Størrelsen er at den skal passe inn på siden.. På høyre siden i header delen. helst noe pixel lignende, gjennomsiktig bakgrunn. og med farger som matcher siden. eksempel på pixel greier her. er ikke helt sikker enda :/ Trenger ett godt navn til siden min. Vent da skal prøve å tenke ut noe Endret 21. august 2004 av P_e_pper Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Greit for meg, men kan du poste detaljene for hva du vi skal lage for noe? Tekst, tema , spesifikke bilder etc? Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Se over... Editet posten min.. Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 har kommet fram til at siden skal hete "Closed Source" headeren burde matche med layout'en. Takk Pepper Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg driver på med å rote sammen noe som du kan bruke til header. Skal poste resultat senere !! Edit: Noe slikt du tenkte på? Endret 22. august 2004 av Tready Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ikke helt nei.. Gjennomsiktig bakgrunn helst. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Gjennomsiktig bakgrunn ffs !? Hvordan skal man få til det ??? På en banner ? Det er jo ingen vits i det ! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Nicklas: Spar på kraftuttrykkene. Delvis gjennomsiktige bilder kan for så vidt jeg vet bare gjøres med PNG. IE støtter dessverre ikke dette, men om du absolutt vil kan du jo legge inn denne stygge hacken P_e_pper: Hvorfor lager du ikke en header selv? Edit: Formulering. Endret 22. august 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 :| er dere helt rare? I Photoshop: File->New->Background->Transparent ;\ Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja jeg vet ossen man får gjennomsiktig bakgrunn ja ... men hva er vitsen med det når det er en fargebakgrunn ? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 P_e_pper: Hvorfor lager du ikke en header selv? Jeg spør meg egentlig også det her. Det virker jo som du kan det, er det ikke da bedre å gjøre det selv. Da blir det jo akkurat som du vil ha det! Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Kan photoshop greit nok.. men! 1. Er lat ^_^ 2. Er ikke veldig god med headers. 3. Liker aldri det jeg lager selv så ender bare opp uten noe eller med noe dritt. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan photoshop greit nok.. men! 1. Er lat ^_^ 2. Er ikke veldig god med headers. 3. Liker aldri det jeg lager selv så ender bare opp uten noe eller med noe dritt. Men du kommer aldri til å lære deg det hvis du har den instillingen. Vet ikke hvor mye dritt og dårlig design jeg har laga i PhotoShop, men man må jo rett slett bare holde på til man blir fornøyd med, og hvis man ikke blir det så er det bare å lese mer, lære nye teknikker osv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 :| er dere helt rare? Hvorfor denne holdningen? Har jeg/vi gjort deg noe? I Photoshop: File->New->Background->Transparent ;\ Som jeg sa, om du vil ha delvis gjennomsiktighet, dvs. anti-aliasing ned til gjennomsiktig ol., er dette verre enn bare å gjøre som du beskriver. Vil du derimot bare ha et gjennomsiktig felt, og et felt med skrift el., og bakgrunnen skal være gjennomsiktig, går dette greit med PNG og GIF, men resultatet blir ikke pent. Det kalles hakkete/pikslete kanter/jagged edges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå