Gå til innhold

nytt canon ixus 5?

Anbefalte innlegg

Jeg var innom en expertbutikk i dag for å kjøpe et canon ixus 500 digitalkamera, men mannen som hjalp meg sa at det skulle komme enda en ny verson av canon ixus som skulle få navnet "canon ixus 5". Er det noen som har anelse om dette stemmer og i såfall når kommer dette kameraet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri hørt om... tror ikke den karen hadde peiling, for Canon har nettopp lansert en rekke kamera, men ingen ny Ixus. Og ingen flere opplysninger kommer før Photokina (tror jeg det var) som er om en måned eller to (eller tre). Uansett er det vel ingen butikker, som har ett spesielt kamera, som vil at kunden skal vente. De vil vel selge ut de kameraene de har først, om det kommer en ny versjon?

EDIT : Canon Ixus V, kalles også for Canon Ixus 5. Vil han ha deg til å kjøpe det kameraet, blir du grundig lurt, for det var nytt i 1998 eller noe sånt :!: Han må ha blandet noe grundig, og misforstått mer enn noen andre butikkmedarbeidere i Norge. Mitt tips... kjøp kamera ett helt annet sted enn i den butikken, for de har tydeligvis ikke peiling i det hele tatt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...