AK47 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg har et program et eller annet sted som legger in trojan horse hver gang maskinen restarter/starter opp. Da legges filen inn på Windows/temp. Men Norton anti virus finner ikke kilden. Hvordan tar jeg knekken på denne plagsomme hesten? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 http://www.anti-trojan.net/at.asp?l=en Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: AK47 skrev (2002-05-02 18:32):Jeg har et program et eller annet sted som legger in trojan horse hver gang maskinen restarter/starter opp. Da legges filen inn på Windows/temp.Men Norton anti virus finner ikke kilden. Hvordan tar jeg knekken på denne plagsomme hesten? Siden programmet ligger i oppstarten så kan du gå på Start-Run->og skrive "msconfig". Så går du bort til det borteste alternativet og fjerner de eventuelle programmene som ikke skal være der. NB! er du ikke sikker på hva du skal fjerne så ikke fjern det. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 last ner dr.web Det fjerner viruset... hjalp ivertfall hos meg Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 18:32, AK47 skrev:Jeg har et program et eller annet sted som legger in trojan horse hver gang maskinen restarter/starter opp. Da legges filen inn på Windows/temp.Men Norton anti virus finner ikke kilden. Hvordan tar jeg knekken på denne plagsomme hesten? bruk norton personal firewall den stopper trojan horse og mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå