Gå til innhold

Problem med 128 MB Compact Flash

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt rykter om at det er problem med 128 MB C.F brikker. Opplever selv problem med overføring av bilder til PC. Har ingen problem med overføring fra 8 MB brikker.

Bruker Canon Coolpix V

vamy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Jeg har et 128MB CF fra Komplett i mitt Canon A40. Det ser også ut til å fungere greit.

(Men Canon Coolpix må vel være litt av en bastard!)

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at kortene fra Sandisk er så gode (relativt sett) at det forsvarer prisen.

Søk i prisguiden så finner du enkelt de som selger rimelige CF-kort (i ulike størrelser)

CF-kort kan kun brukes i kamera som har dette som lagringsmedium.

[ Denne Melding var redigert av: Bulle på 2002-05-15 09:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-15 09:55, Bulle skrev:

Jeg nekter å tro at kortene fra Sandisk er så gode (relativt sett) at det forsvarer prisen.

Hm. Hvem har nevnt dette? Testen jeg linker til, fremstiller SanDisk som et av de tregeste kortene.

Har selv to CompactFlash til mitt IXUS V kamera; Canon (Sandisk) 8MB, 192MB Sandisk og 64MB Apacer. Med Sandisk-kortene starter kameraet betraktelig raskere enn med Apacer-kortet, men skrive-ytelsen er tregere. Og stikk motsatt med Apacer-kortet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 15:25, renton skrev:

Hvilke 128mb brikker holder best kvalitet,og hvilke forhandlere er best på pris?Kan brikkene brukes til alle de ulike kameraene?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: renton på 2002-05-14 15:27 ]</font>

Skal du ha kvalitet så holder jeg en knapp på Lexar. Vi har et 128mb kort med 8x speed på jobb og har har meget gode erfaringer ca.2 år med det, du kan i dag få de helt opp til 12x speed. Men de koster skjorta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...