tek73 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 og gjøre denne om til en "ren" partisjon. Har noen noe forslag så jeg får fjernet alt og i tilleg ikke blir hengende med en ekstra inngang i "booten". På forhånd takk for alle innspill. Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 er ikke 100 % sikker på hva du mener men det du kan gjøre er jo å slette den ene Xp partisjonen du har å slette den riktige linja i boot.ini fila di så har du ikke dualboot lenger. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Mulig jeg tar feil her, men jeg mener å huske at i slike tilfeller så finner du XP under "Legg til/fjern programmer" i kontrollpanelet - og at du kan avinstallere den derfra Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Takk for forslag. Det som ordnet saken automatisk, var partition manager. Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Pmarius, der har du misstforstått. det er bare service pack 2 du finner under legg til/fjern programmer. du kan ikke fjerne xp mens du er i xp selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå