Gå til innhold

Noen som har tid til overs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye mer båndbredde?..  :!:  jaja..

6800NU har 128mb minne, da blir det mer trafikk hvis det skal lagres mer texturer. Pc'n du laga forsvarer ikke de extra pengene han må legge til.

Dessuten klokkes 6800GT over 6800ultra hastigheter. Dual channel?.. Kjenner null forskjell om han gamer med dual channel eller single channel. Hvorfor ikke legge til litt til en 3400+ på 754 oppsettet da?.. Fortsatt billigere enn ditt.

jaja, kan vell være enig der, men fortsatt så er socket 939 mere fremtidsrettet :)

uansett hva han går for, blir han fornøyd

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Du har rett i det Shade, 939 er litt mer framtidsrettet med tanke på hvis han skal kjøpe nytt hk og cpu. Men synes fortsatt 939 er litt for dyrt og for tidlig til å kjøpes, venter heller til PCI-Express kommer og barnesykdommene er vekke.

Ellers så kan jeg si at COOP pc'n er veldig bra til en billig penge. :)

Lenke til kommentar
Du har rett i det Shade, 939 er litt mer framtidsrettet med tanke på hvis han skal kjøpe nytt hk og cpu. Men synes fortsatt 939 er litt for dyrt og for tidlig til å kjøpes, venter heller til PCI-Express kommer og barnesykdommene er vekke.

Ellers så kan jeg si at COOP pc'n er veldig bra til en billig penge. :)

Coop pc'n er veldig bra for en billig penge ja :) men når han har så mye penger, ville jeg klina til med socket 939 systemet mitt :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Chris88: et 754 system med a64 3400+ og 6800GT vil nok være kjekkere enn 939 med 3500+ og 6800nu. 939 cpuer er svindyre, og har ikke så mye bedre ytelse at det forsvarer prisen. Det spørs jo selvsagt om du absolutt må score bedre i sisoft sin ramtest, fordi du merker nok ikke så mye til den ekstra båndbredden i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...