SiR0 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Motorola V600 Den nyeste kamskjells-telefonen fra Motorola kan by på en av de lengste funksjonslistene på markedet, og sammen med en 176 x 220 punkters skjerm og Blåtann-funksjon burde den stille i en egen klasse. Men leverer telefonen også i det virkelige liv? Vi har testet V600. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Flott test som vanlig. Jeg ble litt skuffet over V600 etter at jeg leste testen. Hadde ventet meg mer av denne. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er ganske enig! En flott test! Jeg vurderte denne lenge, men så valgte jeg SX1 istedet for! Jeg kunne velge mellom Panasonic X70, SX1 eller V600! Lenke til kommentar
Bærumgutt-83 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Følger det ikke med datakabel til v600? I testen stod det ingenting om det, men jeg har lest andre steder at det følger med. Dessuten støtter da denne telefonen obex file transfer protokollen for bluetooth? Tror dere burde sjekke opp dette, for på meg virker det som dere ikke har fått med dere dette. Lenke til kommentar
Bærumgutt-83 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Her er en beskrivelse av hvordan du sender filer med bluetooth (obex file transfer) fra V600 til en annen telefon. Håper dere har mulighet for å teste dette, for dere vil vel ikke ha åpenbare feil i testene deres? 1. Enter the menu from the standby screen with the menu key or joystick. Select and click the Multimedia icon, then select and click the Pictures icon. Choose a picture you have taken with the V600 camera and click the menu button to access the Pictures Menu. The Move and Copy options in the list allow you to move or copy the image to another Bluetooth device. 2. Click the Copy option to reach the Object Exchange menu. You will see a list of devices that you can send the picture to using Bluetooth, if you have not previously found devices with the phone then choose the Look for devices option. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 pakken med v600 innholder datakabel. OG V600 enheten så vidt jeg husker støtter også sending av bilder, og kontakter. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Fin Test! Må si denne telefonen frister veldig siden den har ganske mangen Funksjoner og er rett og slett deilig. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Her er en beskrivelse av hvordan du sender filer med bluetooth (obex file transfer) fra V600 til en annen telefon. Håper dere har mulighet for å teste dette, for dere vil vel ikke ha åpenbare feil i testene deres? 1. Enter the menu from the standby screen with the menu key or joystick. Select and click the Multimedia icon, then select and click the Pictures icon. Choose a picture you have taken with the V600 camera and click the menu button to access the Pictures Menu. The Move and Copy options in the list allow you to move or copy the image to another Bluetooth device. 2. Click the Copy option to reach the Object Exchange menu. You will see a list of devices that you can send the picture to using Bluetooth, if you have not previously found devices with the phone then choose the Look for devices option. Det er helt korrekt. Vi har rett og slett oversett denne snarveien i testen vår, og vi brukte MobileBurn som kilde på at dette ikke var mulig. Ser imidlertid nå at også de har fått kommentert fra lesere at det skal være mulig å sende bilder over Blåtann. Unfortunately there is no real easy way to get the images off of the phone, short of sending them in a MMS or email. There is no IR port on the V600, and even Bluetooth can not be used to send an image to another phone. The Mobile PhoneTools software that comes with the V600 is only a 30 day demo, so you won't be able to rely on that for long to download your photos. If you have a decent Bluetooth adapter on your PC, you should be able to use that to browse through the V600's file system and access the photos that way, though. [it should be noted that originally I stated that there was no way to send ringtones or photos from the phone. I have been told by many people that this is incorrect, but I no longer have the handset to verify this myself. While I can't imagine I would have missed this, the people have spoken. -editor (Kilde: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=663 ) Testen skal nå være korrigert. Det er bare å beklage at vi har glippet på dette. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg har min tilbake i dag, eller i morgen. Kan dobbel sjekke det med min da=) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Flott test, men jeg ble litt skuffet desverre Har vurdert denne lenge, men ser at det er en del småfeil her som jeg ikke liker. Så da venter jeg nok litt til med å evt teste en klapp telefon Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) er du ikke fornøyd med K700? Edit Innlegg nr. 100! Endret 25. august 2004 av Skrue_McDuck Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 er du ikke fornøyd med K700? Edit Innlegg nr. 100! V600 holder i hvert fall lengre enn K700 Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mulig testen er grei, men jeg er super fornøyd med telefonen. Den knuser Samsung E700 ihvertfall på skjerm og brukervennlighet. Det med lyskvaliteten til skjermen når en er ute oppfatter jeg som bare tull. Mer en bra nok. Til motsetning fra E700 som mer eller mindre blir helt borte. Meny systemet er også flott. Enkelt å tilpasse til sitt eget behov da alt kan flyttes og stokkes på i hvert nivå. Deilig å kunne bare lokke igjen eller drive med noe annet når en har trykket send på beskjeder. Særlig når en sender større gruppemelding. Slipper å vente. Stort pluss på kvalitet og batteritid. Mangelen er minnekort og underholdningsfunksjoner. Kommer nok ikke til å bytte ut denne på lenge. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg