Gå til innhold

Hvorfor skal etablerte mødre absolutt ha kort hår?


panzerwolf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Med langt hår på gutter snakker jeg altså om hår som går lengre enn til nakken..

Så du mener at MacGyver levde på kanten :p ?

 

Anyway, er fler og fler som har kort hår av jentene og mange kler det. Dama mi f.eks har kort hår, og det er noe hun har hatt de 3 siste årene.

Men som er nevnt tidligere, det er ikke så mye og passe på og noen gidder faktisk ikke å spare til langt igjen etter de har klippet seg.

Lenke til kommentar

Jeg syns langt hår er fint uansett kjønn. Min 'mann' ( :love: ) har laangt fint hår. Kjempekos å dulle med. Jeg har akkurat klipt av meg dreads, så mitt er ikke så himla mye å skryte av akkurat nå, men jeg sparer for harde livet. Langt skal det være! :thumbup:

 

Edit: Men det er ikke så forferdelig å ha kort hår heller, altså. Jeg har jo tidenes morrasveis for tida. Det har jeg ikke opplevt på 5-6 år. Priceless! :p

Endret av adawen
Lenke til kommentar
Og hva er det med etablerte menn som annlegger en jævlig pondus? Samme årsak kanskje?

grunnen til at menn i forhold har stor pondus er pga at de ser på damen som har kort hår og går i kjøleskapet og finner noe godt der i stedefor senga :) -> ond sirkel.

haha, bra resonering...

Lenke til kommentar

En annen ting jeg kom til å tenke på. Når man finally har huka karen/kjærringa man vil leve resten av livet sammen med, hvorfor lar man seg selv forfalle?

Det er iallefall mange som gjør det. Selv om man har funnet en livspartner, så betyr ikke det at man ikke kan fiffe seg opp for hverandre i ny og ne og ikke bare trampe rundt i sliten joggebukse, college-genser og sloggiser etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...