dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hvorfor det, JoachimR? Idiotisk synspunkt etter min mening. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Så derfor skal ikke kvinner få ha kort, og menn få ha langt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Så derfor skal ikke kvinner få ha kort, og menn få ha langt? Greit, de må gjerne få ha det, men jeg behøver ikke like det? TOLERANSE EDIT: Med langt hår på gutter snakker jeg altså om hår som går lengre enn til nakken.. Endret 22. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Greit, de må gjerne få ha det, men jeg behøver ikke like det? For all del. Jeg bare forteller deg at holdningene dine suger. TOLERANSE ... for andre mennesker. Inkludert deres utseende. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 TOLERANSE ... for andre mennesker. Inkludert deres utseende. Men jeg LIKER det fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Javel Joachim. Teit spør du meg. Min personlige mening er at jeg liker jenter med langt, flott hår, men jeg forbyr da aldeles ikke jenter å ha kort hår for det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Javel Joachim. Teit spør du meg. Min personlige mening er at jeg liker jenter med langt, flott hår, men jeg forbyr da aldeles ikke jenter å ha kort hår for det? Forbyr jeg det? På ingen måte. Som sagt gikk mamma slik en stund Liker jeg det? Nei. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Kvinner skal ikke ha kort hår! Akkurat som at gutter ikke skal ha LANGT hår.. .... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Kvinner skal ikke ha kort hår! Akkurat som at gutter ikke skal ha LANGT hår.. .... Greit greit, det var for kraftig og jeg trekker det tilbake. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 EDIT: Med langt hår på gutter snakker jeg altså om hår som går lengre enn til nakken.. Så du mener at MacGyver levde på kanten ? Anyway, er fler og fler som har kort hår av jentene og mange kler det. Dama mi f.eks har kort hår, og det er noe hun har hatt de 3 siste årene. Men som er nevnt tidligere, det er ikke så mye og passe på og noen gidder faktisk ikke å spare til langt igjen etter de har klippet seg. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg syns langt hår er fint uansett kjønn. Min 'mann' ( ) har laangt fint hår. Kjempekos å dulle med. Jeg har akkurat klipt av meg dreads, så mitt er ikke så himla mye å skryte av akkurat nå, men jeg sparer for harde livet. Langt skal det være! Edit: Men det er ikke så forferdelig å ha kort hår heller, altså. Jeg har jo tidenes morrasveis for tida. Det har jeg ikke opplevt på 5-6 år. Priceless! Endret 22. august 2004 av adawen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Mamma'n min kler i hvert fall ikke å ha langt hår Og mamma'n til bestevenninnen min kler supergodt kort hår.. og ja.. jeg tror ikke godt voksne damer kler så godt å ha langt hår. Men ja, det er nok fordi de ikke gidder styret med å ha langt hår lenger Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Og hva er det med etablerte menn som annlegger en jævlig pondus? Samme årsak kanskje? grunnen til at menn i forhold har stor pondus er pga at de ser på damen som har kort hår og går i kjøleskapet og finner noe godt der i stedefor senga -> ond sirkel. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Og hva er det med etablerte menn som annlegger en jævlig pondus? Samme årsak kanskje? grunnen til at menn i forhold har stor pondus er pga at de ser på damen som har kort hår og går i kjøleskapet og finner noe godt der i stedefor senga -> ond sirkel. haha, bra resonering... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Puh, heldigvis har mamma'n min langt hår... Hun har faktisk lengre hår nå enn for 8 år siden f. eks. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 En annen ting jeg kom til å tenke på. Når man finally har huka karen/kjærringa man vil leve resten av livet sammen med, hvorfor lar man seg selv forfalle? Det er iallefall mange som gjør det. Selv om man har funnet en livspartner, så betyr ikke det at man ikke kan fiffe seg opp for hverandre i ny og ne og ikke bare trampe rundt i sliten joggebukse, college-genser og sloggiser etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå