Gå til innhold

Stort 9800 Pro 128 driverproblem! *Problem løst*

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er eier av et PowerColor 9800 Pro, som jeg for 5 min siden skulle installere Catalyst 4,8 til. Det gikk dårlig, jeg fikk beskjed om at driveren ikke var skikkelig installert, selv om jeg brukte både avinstalleringen i Kontrollpanelet og Driver Cleaner 2,7.

Siden det ikke gikk, slettet jeg alt som var av skjermkortdrivere for å starte på nytt. Det skulle jeg ikke gjort. Hver gang jeg skjal installere en driver nå, uansett hvilken det er, får jeg beskjed om å forsøke å legge inn en standard VGA-skjermdriver før jeg kjører Catalyst 4,8. Jeg har t.o.m. forsøkt med den opprinnelige driveren som var med kortet, men det funket heller ikke. Hva i heiteste kan jeg gjøre? :dontgetit:

Meget takknemlig for oppklarende svar!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, dette er det mest absurde jeg har vært med på. Tenkte at jeg skulle prøve en gang, sikkert forsøk nr 10, å installere driveren uten å avinstallere noe som helst med verken Driver Cleaner eller noe annet først. Tror du ikke at det gikk da? :D

Men dette strider jo mot all installering av drivere når det gjelder ATi... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...