mjoodz Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 på nettverket hjemme fungerer det ikke å gå inn på andres pcer, det står at du ikke har adgang. jeg lurer på hvordan jeg kan fikse på dette???? håper det er noen som har mer greie på dette enn meg mvh per Lenke til kommentar
mjoodz Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (det er en engelsk xp) du har ikke fått lov til å komme inn står det!?!?! Lenke til kommentar
mjoodz Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Har du fierwall? nei det har jeg ikke Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er sånn rettighetsbug i XP, høyreklikk på den deltea mappen, gå til deling > tillatelser og se om det er en kategori kalt "alle", hvis ikke trykker du "legg til" og skriver "Alle" i nederste feltet, kryss av lese-feltet for å gi denne brukeren leserettigheter. Tror dette må gjøres på alle undermapper og, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
mjoodz Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det er sånn rettighetsbug i XP, høyreklikk på den deltea mappen, gå til deling > tillatelser og se om det er en kategori kalt "alle", hvis ikke trykker du "legg til" og skriver "Alle" i nederste feltet, kryss av lese-feltet for å gi denne brukeren leserettigheter. Tror dette må gjøres på alle undermapper og, er ikke helt sikker. funka ikke det heller jaja... får prøve å mekke det tar imot flere svar seff Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvis du i stedet under mappeinfo går inn på sikkerhet og lager en bruker som heter "Alle". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå